• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. En Nespresso på vei ut døren og så klar for dagens første møter som holdes både utenfor og i byen. Mandag er også treningsdag. Ha en bra start på uken du også.

God morgen. Også på Hvalstad startes det med Nespresso. Nytt kontor fra i dag, så må huske å gå riktig når jeg går av toget. Blir for første gang å teste free seating, men det går sikkert bra. Mest spent er jeg på nivået på kaffebaren. Ha en fin dag

c1ee125b752ec82ec51d621d2914b848.jpg

God morgen fra Vy som befrakter meg fra Mjøndalen til OSL. Nesten 2 timer i en Dash i dag, det blir moro. Heldigvis har jeg fulladet BOSE-headsetet.

Nå ett par timers jobb i loungen.

Thomas

God Mandag fra Europa. Et overraskende EU valg er gjennomført: svært svært skuffet over Danmark og Sverige som bare går ytre høyre - mens Tyskland kjører opp miljø og natur helt opp til nest største parti!!! :) Kanskje kan dyrene i Europa få en litt bedre framtid, og enda flere skoger reddes fra kommersiell utnyttelse. Lov å håpe. For første gang på lenge har politikken vist noe godt fra seg, og det gjør denne mandagen til litt mindre kjip enn en normal mandag.

Happy Mandag!

God veldig tidlig morgen fra PVR.

Natten er fremdeles i full sving så sovingen får taes langt på dag der hjemme.

Unnskyldningen for å feste på en søndag var at det var familie økelse i natt norsk tid. Så det finnes alltid en unnskyldning for å feste [emoji51]

Ellers er helgen begynt igjen. Ha en fin dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Allerede mandag igjen! De helgene går alt for fort!

Eneste kontordag her i sør denne uken. Oslo i morgen og så langweekend i det tyske. Blir nok en grei uke.

God mandag ønskes!

God formiddag fra Mercure Bordeaux Centre!
Ble sent i går, så frokost er utsatt til lunch.
Beste dagen i uken skal ellers tilbringes på byens små vannhull, i (håpløs) jakt på en tv-skjerm som viser playoff-kampen.
Digg start på uken ønskes :)

God mandag. Var visst litt å gjøre på jobb denne uka også.

Dagens dilemma: Verdt å betale rundt 7K for det som kan bli ALLER siste sjanse til å se et favorittband live (hotell, fly og konsertbillett inkludert)?

En yngre utgave av meg hadde ikke nølt. Nåværende utgave har begynt å legge sammen og sjekke totalprisen først.

God mandag ønskes [emoji846]

God Mandag fra Europa. Et overraskende EU valg er gjennomført: svært svært skuffet over Danmark og Sverige som bare går ytre høyre - mens Tyskland kjører opp miljø og natur helt opp til nest største parti!!! :) Kanskje kan dyrene i Europa få en litt bedre framtid, og enda flere skoger reddes fra kommersiell utnyttelse. Lov å håpe. For første gang på lenge har politikken vist noe godt fra seg, og det gjør denne mandagen til litt mindre kjip enn en normal mandag.

Happy Mandag!

Du har da misforstået noget hvis du sidder med følelsen af EP valg i DK er en sejr til yderste højrefløj! Tværtimod. Rigtignok Venstre er gået frem efter katastrofevalg, men at kalde DK’s næststørste parti for yderligt højre er forkert. Yderste højre i DK anført af DF fik en vælgerlussing af rang og tidligere formand i partiet Pia Kjærsgaard (Folketingets formand) har i går i sin tale ang. EP valget begrundet det dårlige valg for Dansk Folkeparti med at “klimatosserne” har vundet.

God mandag. Var visst litt å gjøre på jobb denne uka også.

Dagens dilemma: Verdt å betale rundt 7K for det som kan bli ALLER siste sjanse til å se et favorittband live (hotell, fly og konsertbillett inkludert)?

En yngre utgave av meg hadde ikke nølt. Nåværende utgave har begynt å legge sammen og sjekke totalprisen først.

God mandag ønskes [emoji846]

Så gammel er du vel ikke, og anyways, så blir det viktigere og viktigere å gjøre sånt, jo eldre en blir. Gi gass [emoji106]

Så gammel er du vel ikke, og anyways, så blir det viktigere og viktigere å gjøre sånt, jo eldre en blir. Gi gass [emoji106]

Er ikke det jeg har blitt gammel, bare hakket mer økonomisk fornuftig :)

Er ikke det jeg har blitt gammel, bare hakket mer økonomisk fornuftig :)

Gammel.

G’morgen. Fortsatt levelig her på terassen, men det varer nok ikke så lenge. Spådd 35 i dag.

Helligdag i bøgda. Vi minnes alle dem som aldri kom hjem fra strid. Og det er jo en del.

61035131_10155984874586036_2779585645788528640_n.jpg

Må en tur i butikken, det er playoff match .. men bortsett fra det er det lite som skjer her hos oss.

Hadde klart å blingse på tidspunktet. halvannen time fra ankomst til konsertstart høres altfor stress ut. Kan velge å fly SAS (som flyr direkte den ene vegen) men når SAS GO koster det samme som LH biz... :rolleyes:

Og da blir jeg sittende på irsk pub i Frankrike, for å se engelsk fotball mens jeg venter på reisende fra Norge. Jeg skulle hatt International som mellomnavn :D

Back