• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for å åpne opp hjemmekontoret etter en uke på messe. I kveld går ferden nesten halvveis mot Røros for å rekke tidlig møtestart i morgen. Ha en bra start på uken du også.

God morgen fra Lillestrøm. Mandag igjen og ny uke. :) Ned på tåkemoen kom man seg i går, så nå er det å vente fem dager på neste flytur. Ha en fin dag! :)

God morgen fra Jæren. Og hvitt på bakken? :wow:
... nuvel, får nyte det så lenge det varer. Vinden bekrefter uansett at det fremdeles er Jæren. På vei til Forus for å knyte knuter. Dagens oppgaver får meg til å savne vanskelige kunder. Det skal i utgangspunktet bare vare i 2 uker, håper jeg finner noe annet i mellomtiden.

God mandagsmorgen fra Rommensletta (Nord i Solo) - flott morgen med 3-4 minus og ikke fått stormen enda - men den kommer vel fra vest.

JAn

Morn fra senga. Her ligger man slått ut, tilnærmet for døden, med et meget alvorlig anfall av manneinfluensa. Men med tanke på at jeg ikke husker sist jeg var skikkelig syk så overlever man nok.
Ha en bedre mandag

God morgen fra Bergen. I dag ble det sove-lenge dag, deilig det også. Utomhus har værgudene spilt opp med ufine takter i form av snø.
Nå Nespresso i koppen og vi starter rolig. Så blir det befaring med lunsj i sentrum før vi avslutter dagen med kveldsvakt.
En fin en ønskes!

God morgen fra Gaustad. Eneste riktige kontordagen denne uken, da det blir en svipptur til NY i morgen med SK. Litt pussig med sånne direkteflighter. Føles jo ikke riktig som long haul på samme måten, og Elefanten har lagt inn et potensielt krav om tillegg for manglende kantinetid i London.

Men nå - kontorering.

Ha en fin en

God formiddag fra Nittedal.

Startet dagen med en kaffe i tingretten hvor man skulle være dommer, men politiet hadde glemt at de skulle levere dagens "kunde" så da ble den saken utsatt. Ikke rart det tidvis er lang behandlings tid i retten....

Nå blir det en tur til brakka på jobb for å gå igjennom litt kursmateriale før nyansatte skal kurses resten av uka.

Må også få vasket leiebilen litt. Straks inne i fjerde uke med leiebil etter at registerreima røyk på min egen. Noe som ikke er helt etter boka før rundet 100K. Så da må PSA hoste opp ny motor. Har vel dratt på 1700 km så langt på Hertz bilen min, så langt, og blir nok 1000 til innen jeg får min tilbake. Blir vel en søt liten regning der tenker jeg :)

S

G’morgen. Vekkerbeaglen danset på meg klokken 6 som vanlig. Mer pålitelig enn Alexa .. ;)

Fridag, men må ned på sykehuset for å få skåret vekk en flekk på kinnet. Spor av hudkreft, ifølge legen. Jaja, sånn er det å bo i ‘syden’. Overlever nok.

Morn fra senga. Her ligger man slått ut, tilnærmet for døden, med et meget alvorlig anfall av manneinfluensa. Men med tanke på at jeg ikke husker sist jeg var skikkelig syk så overlever man nok.
Ha en bedre mandag

Uff da - jaja her er man iallefall vaksinert mot influensa etter at jobben dekket det for samtlige ansatte.

God ettermiddag fra Oslo sentrum - får vel komme meg hjem snart, har en del ting å gjøre hjemme som å vaske klær.
Lenge leve det å utsette ting.

Back