• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for ny arbeidsuke som heldigvis byr på en liten tur opp i luften i slutten av uken. Ellers skal det vel tolkes inn nok skritt i dag også. Ha en bra start på uken.

God blåmandag her i koloniene.
Mye spennende som skjer men mere om båt enn om fly.
(Man hadde jo flydilla og jobbet som kusk i 37 år, men ferdig nå og savner det egentlig ikke. Alt for mye nattarbeid, feil tids soner og borte fra nygift kone i månedsvis, Som å være sjømann med jetlag)

Aner ikke hvorfor noen av Dere klatrer ombord på fly forde det er gøy å reise :rolleyes:

God mandag fra Oslo. Dvs god og god. Lite søvn pga feber og sånt. Ingen store planer annet enn Paracet tror jeg.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Helt enig! Endelig.
Beste dagen i uka er i dag enda bestere; 40 minutter til ferie :)
Ha en plettfri ukestart!

God morgen fra Bad Reichenhall. Deilig med mandag ja, i hvertfall når man har ferie. Straks ned til frokost også får man se hva dagen bringer, det er varslet greit vær med nesten 30 grader. :) I morgen er det flytur til Wien.
Ha en fin en alle sammen! :)

God morgen fra trikken. Her har vi alt kjørt fra Tjøme, levert arvingen i barnehagen, og ikke minst: husket å ta av syklene på taket før jeg kjørte ned i garasjen. Nå blir det noen timer i fred og ro på kontoret. Ha en fin dag

Oh baby .. to dager fri. Hva skal man finne på? :p

Blir nok en tur på traktoren ihvertfall. I tillegg må no bikkjefor anskaffes. Og småbikkjene har time hos dyrlege Monica. OK, da var dagen fylt. Kanskje det blir en fotosafari til flyplassen i morgen.

Kun 16-17 grader på morran .. nesten høstdrag i luften. Godt at aircondition'en får hvile litt. Blir varmere, men luftfuktigheten er lav, så da går det an. Tør jeg håpe på en tidlig høst?

Hola fra en Senator lounge i MUC. Her har de pottis, gummibjørner og sjokolademuffins så bare velferd her.
Ferien er vel sånn ca slutt nå men når man kun skal skrive masteroppgave nå og ikke ta noen fag har jeg ikke akkurat noe skolestart jeg må rekke

Hadde https://www.radiotunes.com/80sdance på i bakgrunnen og de spilte en lang remix med gamle slagere.
Der var det samplet inn lyd fra filmer, inkludert Top Gun. Det som slo meg var hvor pent, tydelig og sakte ATC snakket i den filmen.
#flashback80s

Trallalalaaaa fra Lillestrøm.

Litt seig morgen og hjemmekontor i dag. Så ringte BMW selgeren, som forgjeves har forsøkt selge meg ny leasingbil i en måneds tid. Leasingen jeg har nå går ut ved nyttår. Tror han var rimelig klar for å selge en bil og ringte med et svinetilbud på en bil jeg egentlig ikke hadde vurdert, men som jo er fin.

Så jeg tok en kaffe ruslet opp. Spurte om de hadde den i grå. Fnate telte koppholdere og sørget for et bestemt spark i hvert dekk for å se at de hadde bra konsistens. 10 minutter senere ruslet vi ut med ny kontrakt i labben.

Elefanten er mest fornøyd med den store boksen mellom setene og at han kan trekke en skjerm over koppholderne om han skulle bli lei av Pappa sitt mas.

Når vi kom hjem ringte British Airways oss, siden vi hadde skrevet en litt kritisk feedback til dem om siste flight i F, der det meste var galt. Foruten Anna, som gjorde en kjempejobb. De beklaget veldig etc etc også videre. Men kan virke som om dagene da man fikk Avios comp er over. For det var ikke noe slikt nevnt.

Vel vel... Ha en fin en

Trallalalaaaa fra Lillestrøm.

Litt seig morgen og hjemmekontor i dag. Så ringte BMW selgeren, som forgjeves har forsøkt selge meg ny leasingbil i en måneds tid. Leasingen jeg har nå går ut ved nyttår. Tror han var rimelig klar for å selge en bil og ringte med et svinetilbud på en bil jeg egentlig ikke hadde vurdert, men som jo er fin.

Så jeg tok en kaffe ruslet opp. Spurte om de hadde den i grå. Fnate telte koppholdere og sørget for et bestemt spark i hvert dekk for å se at de hadde bra konsistens. 10 minutter senere ruslet vi ut med ny kontrakt i labben.

Man sier ikke A, og så utelater E? F? M?

Back