• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kofferten er pakket ut og om...og nå setter jeg kursen mot Geilo og samling med et noen hundre kunder i 3 dager. Du verden så digg det var med noen timer hjemme. Ha en bra mandag - det nærmer seg påskefri:-)

Da var det mandag ja. Siste hele uka før påske skal jobbes. :) Jeg må nok jobbe tre dager neste uke også før et fly kan boardes igjen. Vel, da får jeg en hel helg hjemme noe jeg ikke har hatt siden slutten av februar, sikkert greit det og. ;)
Ønsker alle en riktig fin dag og ny uke. :)

Mornings fra gate 27 på BGO! Bestilte taxi alt for tidlig og fyren kjørte som om han hadde stjelt både bil og bensin, så her sitter jeg og dingler en halvtime før jeg pleier.. For første gang på 60-70 avganger fra BGO skulle jeg ønske at det fantes en lounge her.

God morgen :) I dag er det nok en veiledning på bacheloroppgaven min.
jeg sliter med å få intervjue noen i flyselskapene. Så tar i mot råd med takk :) Jeg har prøvd å maile men ingen svarer...

God morgen fra en av Ruters Røde. Straks på FBU.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Sandaker. Ute er gravemaskinene i full gang, men får vel snart løsrive arvingen fra vinduet så vi kan få kommet oss ut og i barnehage og jobb. Ha en fin dag

God morgen fra passasjer uten lounge på E14 på OSL. Under fjerning av belte i sikkerhetssjekken fant knappen i buksa ut at den også skulle av. Uten loungetilgang får jeg ikke sjekket hva som kan tilbys av ekstra-service der for knappeløse. Blir vel satse på at det er en destinasjon med utbredt naturisme jeg skal til.

Ha en god en til alle med varierende status av bekledning.

Fikk en flyrelatert utsikt på ny kontorplass også😊

Attachments

• 20170403_080841.jpg
    20170403_080841.jpg
    56.5 KB · Views: 195
Mornings fra bussrute 265E med både bukseknapp, buksebelte og bussbelte i forskriftsmessig stand. Klar for ny uke med hovedvekt på Flyoperativt Forum på Gardermoen. Skal prøve å få forfattet en rapport om siste tur til Narvik også. God tur til alle som reiser, og god mandag til alle andre!

God mandag fra jobben.

Bra start med litt for lite søvn, litt for mye kø, og å komme på jobb og se at man måtte... ja, dagen kunne kanskje begynt bedre.

Nå går det heldigvis litt mer på skinner, så en skal nok se at man overlever denna dagen også :)

God mandag ønskes :)

God mandag fra jobb. Ekstremt lite spennende som skjer annet enn at jeg har besvart et par henvendelser. Så er det psyokologtime snart hos bedfriftshelsa. Magen heldigvis i bra stand så alt er som normalt, fikk likevel litt energi i går til å vaske og rydde. I kveld litt casual løkkefotball med gutta så man får dekket litt fysisk fostring der og.

Ellers 1 uke til Kina og Nord Korea så håper man på at Plusgrade går inn så jeg får reist på biznissen på SK995 neste mandag. Hvis ikke blir det jo Plus - helt ok det og, men trenger jo de poenga for å opprettholde gullkortet. Det gir meg så mye når man er ute og reiser selv på norsk innenriks at jeg sier det ikke fra meg.

Last edited:
Så er man tilbake i Oslo etter nesten 3 uker i Thailand.
Ikke like god service hos Thai i natt, men kan vel heller ikke sammenligne en tilnærmet full flight (i alle fall på biz) med turen bortover da jeg hadde hele seksjonen for meg selv. Servering uten noe bruk av tralle fører til mye fram og tilbake og tar tid.
Biffalternativet var utsolgt da de kom til meg, fryktelig rotete registrering av hvem som skulle ha hva - vet ikke helt prioriteringen når EBG kommer til sist.

Frokostserveringen startet også langt tidligere enn vanlig - minst 2,5 timer før landing (som også ble noe senere enn planlagt da kapteinen tydeligvis ville vise oss en ekstra runde av Sverige...)
Heller ingen servering av drikke til frokosten - det kan jeg ikke huske å ha opplevd før. Kun et stort glass juice før serveringen, men kunne selvfølgelig be om mere drikke.

God dagen fra Bergen. Ble bestemt i dag tidlig at havet kaller. Det er Jo egentlig fint det bortsett fra at jeg mister siste uken med doble eb poeng. Var 8. April siste dagen? Håper iallfall å være tilbake på land før påskehelgen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

G'morgen. Som vanlig vekket av hoppende glade bikkjer ved sekstiden. De har ennå ikke skjønt dette med sommertid ... Men hvem har vel det?

'Søndag' i dag. Har noen småting som må gjøres, men får se hva som kommer først av arbeidslyst og uvær.

Tjohei fra Skaun!

Hjemme og bytter bag etter noen dager i Oslo, Dublin via ARN i morgen tidlig. Gledes. :)

Ellers overskyet som vanlig her, nyt uken folkens!

Kim

Back