Endelig mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God ettermiddag fra Plaza Premium Lounge i LHR T2. Har fått meg en dusj, chicken briyani, litt kake og fungerende wlan så nå går alt greit.

Ha en god en alle som vet hva som må til her i livet.

...er drikkekompisen virkelig verdt noe, kommer det øl ut av minst en kran (bør velges med omhu) - dog blir det kanskje lang rørledning til Stone I San Diego:D

Vi har faktisk noen skikkelige bryggerier her i området også :)

Et par 'bubbas' dukket opp rett over ni, og feilen voste seg å være et ledd som var dyttet ut av stilling av en rot. Så ikke ut som at noen hadde limt rørene sammen slik de skulle da linja ble lagt (rørleggerlim er veldig blå). Så nå er jeg 250 daler fattigere men det kunne vært mye mye verre!

Da kan man få seg en dusj ....

God ettermiddag fra nabobygget til Martin.

Her har man fått dyttet inn lunchen og i gang med resten av dagen.
Ikke helt i form, litt usikker, men har en følelse av at det kan være noe vi spiste i går.
Jr vrengte magen i 11 tiden i går kveld, så det ble halvannen time med opprydning av både guttungen og rommet hans.... men var like blid i dag og i knall form.
Så satser på at det er raskt forbigående.

Bare to dager nå, så er det onsdag, og da er vi halveis til vaffeldagen aka fredag.

S :)

Kan ha noe med saken at junior vrengte magen i går kveld at du ikke er helt i slag nå. Hvis det er barnehagebarn det er snakk om sprer sykdom som ild i tørt i gress. Jaja går nok sikkert bra. Forøvrig var dagens aktivitet på kontoret ikke noe særlig kult i og med at jeg møtte opp 745 og bare møter hele dagen. Jeg har da ikke tid til møter... Møter er faktisk verdens mest unyttige greier til tider. Man får bare pratet, men ikke gjort noe...

Back