Endelig Hawaii igjen

Vet iikke hva du betalte, men akkurat naa selger'em SEA-KOA (retur 5/5 - soendag var full) for 529 r/t og PDX-KOA for 526.
SEA-HNL en vei kan kjoepes for 150. Ingen daarlig pris.

Innsjekking gikk like greit online som bestilling, fikk tilbud om oppgradering til Business USD 698.00 for begge....litt mye....men en ser verdien av poengene - naar vi kan oppgradere med poeng neste gang....Rent teknisk er det morro aa se hva Hawaiian har faatt til med SharePoint - hele Hawaiian Web Site er Sharepoint....artig aa se en saa nydelig site....Mahalo

Hvordan er Hawaiian Business og hvor lang er flyturen? Synes ikke 350 daler hørtes gærnt ut for å kjøpe seg opp dersom produktet er bra

Vet iikke hva du betalte, men akkurat naa selger'em SEA-KOA (retur 5/5 - soendag var full) for 529 r/t og PDX-KOA for 526.
SEA-HNL en vei kan kjoepes for 150. Ingen daarlig pris.

Vi betalte en god del mindre enn 529.00, Hawaiian har en god lavpris kalender, som gav oss laveste pris tilgjengelig.....

Hvordan er Hawaiian Business og hvor lang er flyturen? Synes ikke 350 daler hørtes gærnt ut for å kjøpe seg opp dersom produktet er bra

Turen ut tar 5 timer og 40 minutter, og produktet er bra - 2+2+2 fordelt over 3 rader....med en tur til London (up front:p) i loepet av Mai ogsaa...saa kjoerte vi et noe forsiktig oekonomisk program....oppgradering ville ha kostet det samme som overnattingen i 7 dager.....:p

Dette har jeg forståelse for...... Har en kamerat som flyr BKK-ruta med TG ofte og "mobber" meg med at han flyr mellombusinessklassen ( ?? ) på TG ut av CPH/ARN ( de har visst to spes. maskiner på ruta ) og betaler ca. 8.000-10.000 mer enn mine Asia-flyginger ( han betaler av EGEN lomme som meg, men er meget stoooor i volume og trenger litt ekstra store seter !!:lol:).

Da sier jeg til han: " Du Per ( oppdiktet navn ) du betaler opptil 10.000 mer enn meg for å sove bevissløs ( etter myye XO etc ) for et topp hotellrom 24 timer ( CPH/ARN-BKK t/r ). Og legger så til . Vi bruker 10.000 mer enn deg på 10 netter på topp hotell i Asia ( BKK kun Shangri-La etc ) ...... Hvem har best ferie ?? ( Han bor på 200 kr. pr. natt hotell i BKK ).

Muligens ham likevel. Vil ikke utbrodrere dette !!:cool::lol::wow:

Da sier jeg til han: " Du Per ( oppdiktet navn ) du betaler opptil 10.000 mer enn meg for å sove bevissløs ( etter myye XO etc ) for et topp hotellrom 24 timer ( CPH/ARN-BKK t/r ). Og legger så til . Vi bruker 10.000 mer enn deg på 10 netter på topp hotell i Asia ( BKK kun Shangri-La etc ) ...... Hvem har best ferie ?? ( Han bor på 200 kr. pr. natt hotell i BKK ).

Joda, men man får ikke med seg noe "videre fra graven";)

Det gaar faktisk an aa reise i premium kabin OG bo paa bra hotell naar man er paa ferie ;-)

Back