Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 12 Sep 2009 #41 Someone said: Det hadde jeg før jeg dro hjem. Berthelsen Sandefjord Cognac XO:drink Click to expand... Trodde ikke at så kjip cognac ble servert i slike overklassehjem! Selv sitter jeg og nyter et glass Martell XO! BF:cool2
Someone said: Det hadde jeg før jeg dro hjem. Berthelsen Sandefjord Cognac XO:drink Click to expand... Trodde ikke at så kjip cognac ble servert i slike overklassehjem! Selv sitter jeg og nyter et glass Martell XO! BF:cool2
LN-MOW Flyklapper Medlem 12 Sep 2009 #42 Og her tester jeg iPhone ... Morsomt! Men skulle ønske man kunne kjøre flere Apps samtidig. Kan jo ikke høre radio og surfe samtidig...
Og her tester jeg iPhone ... Morsomt! Men skulle ønske man kunne kjøre flere Apps samtidig. Kan jo ikke høre radio og surfe samtidig...
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 12 Sep 2009 #43 LN-MOW said: Og her tester jeg iPhone ... Morsomt! Men skulle ønske man kunne kjøre flere Apps samtidig. Kan jo ikke høre radio og surfe samtidig... Click to expand... Sikkert en gammel dårlig versjon du har fått! bf:cool2
LN-MOW said: Og her tester jeg iPhone ... Morsomt! Men skulle ønske man kunne kjøre flere Apps samtidig. Kan jo ikke høre radio og surfe samtidig... Click to expand... Sikkert en gammel dårlig versjon du har fått! bf:cool2