Endelig fredag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Her er det svære amerikanske flagget hengt ut, og ser man det positive i det, har det faktisk gått åtte år uten noe tilsvarende stort terrorangrep mot sivile. La oss håpe verden slipper å se noe lignende igjen...

Ellers er det pent lettskyet vær her i København, en kort tur på lesesalen før det blir en norsk aften på byen i kveld... Weekenden skal benyttes til lesing, atter lesing, og oppgaveskriving...

Ehhh... øllene skal vel strengt tatt inntas før vinen iflg. min fars tyske kone: "Bier vor wein, fein! Wein vor bier, scmier!"

eller som i trøndelag : øll å vin - da bli du fin , vin å øll - det bli krøll :p :drink

Jeg liker litt krøll jeg! Drikker til og med brennevin etter vin jeg!:old
Noen skal jo leve litt farlig også!:drink:drink

BF:cool2

G'freda'n fra FedEx, den nest siste før ferien. Her er det mulighetet for både vin og øl, og lodd har blitt kjøpt. Hva helgen byr på, gjenstår litt å se. Det blir i hvertfall litt gressklipperdytting i morgen - forhåpentligvis for siste gang i år.

Jeg liker litt krøll jeg! Drikker til og med brennevin etter vin jeg!:old
Noen skal jo leve litt farlig også!:drink:drink

Du lever da lite farlig om du drikker en høyere prosent etter en lav prosent? ;) Er nettopp det motsatte som gir dødsønsker dagen derpå. Drakk i starten av min "alkoholkarriere" Tequila på starten av kvelden, og avsluttet med 2 øl. Jeg trodde ikke jeg skulle overleve den hangoveren. Herregud(!) så dårlig jeg var :lol:

Last edited:
Dæven - det gikk kjapt! bestilte meg iPhone onsdag kveld, og nå kom den på døra allerede! Her skal det testes så fort den er ladet opp ...

Dæven - det gikk kjapt! bestilte meg iPhone onsdag kveld, og nå kom den på døra allerede! Her skal det testes så fort den er ladet opp ...

Jeg klarer selvsagt ikke la være å spørre hvem som leverte den :p

Det ble helg på FedEx Norge og. Var faktisk hjemme før klokken 21, som må være rekord, i hvertfall på en del uker. En uke igjen jobbe, og jeg har såvidt begynt å tenke koffert. Altså, pakking av sådan *kremt*.

Ønsker forumfolket en god helg :)

Ja, slik er det ikke her på berget!
Bestilte ny Iphone 1 august, og leveransene blir stadig forsinket. Nyeste info fra Telenor mobil er 15 september. Men time will show!

Har forøvrig drukket opp rødvinen nu og gått over til CB øl og Jägermeister! Smaker deilig, selv om jeg kanskje lever farlig!:drink

Nu tar jeg en slurk til!:drink Skål, kosmonauter!!

God fredag kveld fra Engelberg, Sveits :drink

11092009137.jpg

Har har man hverken bestilt eller tenkt å bestille iCrap....derimot gjorde jeg rett å dra hjem for middag. Innen fattern kom hjem var jeg og modern langt nede i en flaske Sancerre. Foie Gras med Chablis til forrett og lamme carre med en 1999 Sassicaia til hovedrett........nå venter desserten. Ryktene sier ost:drink:up:

Har har man hverken bestilt eller tenkt å bestille iCrap....derimot gjorde jeg rett å dra hjem for middag. Innen fattern kom hjem var jeg og modern langt nede i en flaske Sancerre. Foie Gras med Chablis til forrett og lamme carre med en 1999 Sassicaia til hovedrett........nå venter desserten. Ryktene sier ost:drink:up:

Ja, sånn er det å komme fra et overklassehjem! hehe!:wow:

BF:drink

Hehe .. hovedmotivasjonen var å få norsk radio i bilen ... aldri vært noen Apple-fan, men funksjonaliteten er kul. ;)

Martin - sorry, den kom med posten ...

Her i huset er kvelden i ferd med å nå mål. Ikke mye igjen i en flaske 2007 Possessioni Rosso 2007. Serego Alighieri, distribuzione Masi.
Mine flasker med Sassicaia (noen fra sent 80-tall!) ligger og godgjør seg i kjelleren. Det går nok et par-tre flasker (88-89) i løpet av høsten/vinteren. Ellers går de nok ut på dato.

Her i huset er kvelden i ferd med å nå mål. Ikke mye igjen i en flaske 2007 Possessioni Rosso 2007. Serego Alighieri, distribuzione Masi.
Mine flasker med Sassicaia (noen fra sent 80-tall!) ligger og godgjør seg i kjelleren. Det går nok et par-tre flasker (88-89) i løpet av høsten/vinteren. Ellers går de nok ut på dato.

Er det ikke på tide med en grappa nå da, Stein?

BF:drink

Og her i sydjylland sluttet dagen med et par Black Bird Classic
(fra bryggeriet "Fuglsang" i Haderslev", efterfulgt af et par
flasker Underberg (Kvalitetsniveauet over BF's Avatar forstås :colgate:)

Ca. 25% av den røde italieneren gjenstår. Deretter blir det en liten "knert" i form av en Grappa Nonino cuvee 2007 Millesimata.

Back