• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Endelig fredag

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad fredag fra Ris. Kaffe med bror før turen går opp til toppen av byen. Halv dag før det blir middag hos sjefen i ettermiddag/kveld - Lørenskog herre I come. Nyt i vei….

God morgen fra Fornebu. Kommet meg på kontoret, men uten trening siden kona har laget krøll i systemet som innebærer tidlig avreise i ettermiddag. Sitter og funderer på om en tørketrommel får plass i bilen. Målingene mine viser det skal gå akkurat.

God morgen fra Asker. Straks klart for avreise til jobb. Hjem å lager pizza i kveld, og får vel klemt inn en løpetur mellom der. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Uken forsvant som vanlig og helgen kommer nesten litt for fort.. Hvor ble hverdagene av? Et par møter på dagen og menyen for helgen er i boks; mexe-mat, and og pinnekjøtt. En liten fuktig lunsj i morgen med en innfløyet venn fra DXB skal man også få skviset inn.

Morn fra Kristiansund. Her blir det vel bare arbeid og prosjektering tipper jeg.
Ha en fantastisk fredag!

Morn fra Tønsberg. Kone og barn er sendt til henholdsvis kontor og barnehage, så nå er det stille og fredelig på hjemmekontoret. Første espresso inntatt og man får vel jobbe litt

Äntligen fredag! Varit full fart på jobb sedan i måndags så det skall bli väldigt skönt med helg.
Firade gårdagen med att boka flygbiljetter till hösten och då skall Bhutan besökas, ett land som varit på min bucketlist i cirka 25 år. Blir en kombination av Turkish och Druk Air och jag glädjer mig som ett barn!

Tjohei fra soleplassland, Skaun! :)

Endelig hjemme etter en travel uke i Barcelona. De hadde faktisk pølsetorsdag på loungen i BCN også, en stor opplevelse! :)

Ellers greit å få noen dager hjemme i egen seng før ny tur neste uke, blir ei rolig helg med god mat og avslapning.

Kos dere i helgen folkens!

Kim

Ugh fra Tyskland, alt er pakket inn i ett tynt lag is, trafikkuhell overalt og mannen min sitter på sin 5 time stuck kø i bilen, mellom en trailer på tvers og neste avkjørsel på Autobahn. Selv hunden sklei på steinene utenfor døra i mårrest.. da foretrekker jeg snø!!

G'morgen fra SC. Her venter vi på samme type vær. Skal imidlertid ikke slå til før lørdag natt/søndag morgen, men galskapen er allerede i gang. Var i butuikken i går, og det var tomt for vann og diverse typer matvarer. Øl var fortatt å få, dog. Bensinstasjonene var også overfylte. Der er vi heldigvis godt forberedt.
Må en tur til Aiken i dag. Satser på at det er litt roligere der, så jeg ihvertfall kan toppe opp tanken.

Så da passer det vel med et litt isete freddasbilde fra Seattle ...

P1070021.webp

God dag fra PHL, godt plassert ombord en AA CRJ900 og avreise til ORF. Siste jobbdag før det bærer hjemover i morgen.

1000028315.webp

Ha en ekstra best fredag!

Back