Endelig fredag

Scandinavien_Airlines

ScanFlyer Gold
Så blev det endelig fredag. Der er løn, og i dag tager vi til en afveksling en godmorgenhilsen i airbusserien. Klokken er 3.21, som denne hilsen skrives. Morgenkaffen indtages netop nu. Hav en dejlig dag.

For oss som ikke er opptatt av tyske biler kan man si god morgen klokken 5.26. Morgenkaffe og forum før det blir en tur innom fysioterapeuten. Resten av arbeidsdagen tilbringes på toppen av byen. Nyt fredagen.

Last edited:
God morgen fra en buss på vei til jobb. Stadig spennende hva slags modeller Nobina kommer opp med på særlig linje 24. Kan trygt konkludere med at dette er en skranglekasse. Blir vel bedre så fort de får levert nye busser fra Kina. Også satser vi på at Smestadtunnelen ikke er stengt eller noe. Uansett foreløpig går detta smurt

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Last edited:
Morn fra hjemmekontoret avd Tønsberg. Det skal skrives litt kode, og det skal fikles med litt ting, og ikke minst, det skal drikkes en espresso eller to. Tror jeg starter i motsatt ende av den TODO-listen

Mornings fra Lysaker. Ble bil for tog til jobb i dag, og praktisk få med et par andre foreldre som stod å ventet på toget som plutselig ble innstilt, så jeg kunne kjøre i kollektivfeltet hele veien innover. Crispy duck på menyen i kveld, så må åpnes både andeboks og vin. Ha en fin dag.

God morgen fra hjemmekontoret. Allerede i gang med dagens Teams-møter. Heldigvis ikke så mange av de i dag, så satser på en effektiv kontordag. Dagens værmelding ser ut til at det er greit å holde seg i heimen i dag. Men må ut å handle inn litt råvarer til middagen. Kona hadde visst sett noe nye meksikanske greier på TikTok… Ellers ingen store planer for helgen. Fikk booket tre hoteller for en kommende USA-reise i går, så da er det meste i boks der. Ha en finfin fredda[emoji3]

God morgen fra Kongsberg. Ser ut til å bli en rolig dag her i dag. Ingen store planer utover å spille litt kort og få ryddet litt i rotet fra kontoret. Ellers hadde vi et veldig hyggelig miniflyprat i går. Meget trivielig.

God morgen fra en buss på vei til jobb. Stadig spennende hva slags modeller Nobina kommer opp med på særlig linje 24. Kan trygt konkludere med at dette er en skranglekasse. Blir vel bedre så fort de får levert nye busser fra Kina. Også satser vi på at Smestadtunnelen ikke er stengt eller noe. Uansett foreløpig går detta smurt

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

24. Er det bl.a sådan noget her der køre på den?
539273345_122125495178929264_8861921834477408473_n.jpg
[/IMG]

GOD FREDAG fra Warszawa!

Den polske hovedstaden er truffet av en høstlig hetebølge som nå i 2 dager på rad har dagtemperatur på 31´C. En skikkelig "indian summer" her nede. Godt jeg husket å pakke ned kortbukse og et par piqué skjorter. Det er kun 2 måneder siden jeg var her sist og da var det forøvrig også svært varmt; 35´C.

Det finnes langt mer interessante byer i Europa enn Warszawa(f. eks Paris, Budapest, Palma osv). Heller ikke er polakkene en særlig spennende eller feiende festlig folkeferd, men..de har heller ingen nevneverdig irriterende personlighetstrekk, så det er lett og slappe av her. Dessuten er det kort reisevei fra Oslo, smidig å ta seg hit og polsk zloty gjør at man får mye for pengene sammenlignet byer med euro.

Jeg har ingen store planer for dagen annet enn å rusle litt rundt og nyte sommervarmen og storbylivet og etter hvert innta en 5-retters set-lunch-meny på min favoritt restaurant, Concept13. De server den frem til kl 16 og koster kun 139 zloty(ca 382,-NOK). Menyen varieres fra dag til dag, men er ALLTID en kulinarisk opplevelse!

Ha en fin fredag der nordpå!

Attachments

• IMG_2874.jpg
    IMG_2874.jpg
    90.5 KB · Views: 186
Last edited:
God morgen fra toppen av Cannes. Palasset er ganske hårete og utmerket for guttetur når man ikke vil bo oppå hverandre. Valget mellom italiensk eller tysk V8er var vanskelig da det var ut på brød-shopping. I dag er det bare kos ved bassenget og ut på jappe-middag i kveld.

53392843d81aa35d299f7264402a59c4.jpg

3550d8cef956da1f737b5fcadb48db92.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag,
Travel fredag i prosjektet , etterfølges av valgkamp stand i Sola i ettermiddag.
Spennende tider i politikken.
Ha en fortsatt fin fredag.

G'morgen ... Nok en gang er det freddag, og vi feirer at det er 10 år siden førse gang jeg fløy Spirit ...

sp01.jpg

…og i Oslo ble det faktisk et fly-italia-prat på Kaffebrenneriet i dag morges. Så da skal det av ren inspirasjon kanskje bookes neste års sommerferie i løpet av helgen:-)

Back