Endelig fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Starter dagen med en orange Starbucks by Nespressoog er klar for en arbeidsdag etter gårsdagens fridag. Hjemmekontorering i hele dag. Til kvelden er det Vinderen Sjømat som står for menyen. Ha en digg fredag du også.

God morgen fra Stavanger. Her gjøres det klart for atter en fridag. En tur ut til gamlekontoret står på planen da det ryktes om kake der. Ute har vi lett regn, så alt for ille er det jo ikke.
Ha en fresh dag :)

God morgen fra cockpit suiten på Jumbo stay på Arlanda. Her sov man godt og straks er det frokost. Fint sted med egen terrasse på vingen utenfor for flyspotting, dessuten har jeg hele upper deck for meg selv. :) Tilbake med SAS i ettermiddag. Litt kul flyvertinne sang Du skal få en dag i morgen for alle pax på høytaler på A320 Neoen på vei hit i går. Den låt fint på svensk! :) Ha en fin dag!

Mornings fra Hvalstad. Ut å intervjue med Flypodden i dag. Kona skal ut på vift i kveld, så da har jeg ordnet meg en date med en T-bone og litt muggen ost som ligger klar i kjølerommet. Ha en fin dag

God morgen fra regnfulle sør. Her ble det meget tidlig oppstandelse ut fra når man faktisk skal ut av døra, da snekker ville komme og påbegynne noen reklamasjoner før 07 - har enda til gode å dukke opp, så da får man sitte her og drikke kaffe enn så lenge :)

Ha en fin dag alle som en

God morgen fra Hampton by Hilton i utkanten av Amsterdam. Meget bra middag på Jansz i går, men reiseselskapet var ikke i partymode. Så ble hverken RLD, coffe shops eller bar hopping. Og dermed er formen fin, og snart skal KLM ta oss hjem med en bambusjet. Og i kveld blir det middag på Ekebergrestauranten med fruen. Hardt liv... Ha en finfin fredda[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra San Fransisco.

Leiebilen ble levert tilbake til Sixt i går.
Uber tok oss videre til byen og hotellet før vi havnet på turistfeller og tilslutt klubber hvor de ikke har for mye klær på seg. Vi lærer jo aldri.

I dag blir det nok Paracet og mer turist ting. Muligens en middag på Hakkasan.

God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Trondheim!
Alt ligger an til en relativ rolig vei mot helgen samt en rolig helg. Herlig det.
T-bone date som nevnt over høres forlokkende ut. Så i går at de til og med har t-bone steaks på Rema! Får kanskje lempe en eller to (regner nesten med at samboeren vil ha en også) i sous-viden og svi litt på grillen, det ligger tross alt ikke snø på grillen enda.

Ha en flott dag!

Endelig helg med litt skikkelig fotball igjen! En oppgradert/nyere versjon av nevnt bambusjet skal ta undertegnende fra BGO-LPL, skam deilig med direkte! Ny flyplass og strek på kartet også, helt herlig!!

Satser på spennende kamp på søndag! Noen må jekke ned disse Liverpool supporterene, og da passer det meget fint med United seier[emoji847][emoji41]

Her har man allerede startet dagen i Oslo øst...
Om ikke lenge går turen med OSL-ekspressen til Gardermoen hvor det står et sete langt framme i TG955 som venter.

Blir vel en dyr tur, NOK står jo ikke særlig høyt i kurs nå for tiden.

Her har man allerede startet dagen i Oslo øst...
Om ikke lenge går turen med OSL-ekspressen til Gardermoen hvor det står et sete langt framme i TG955 som venter.

Blir vel en dyr tur, NOK står jo ikke særlig høyt i kurs nå for tiden.

Da gjør man som meg og legger turene til steder hvor det uansett er billig. Ukraina feks. Fikk smått sjokk da jeg så hvor billig halvliteren var og det var sikkert på de dyrest stedene og. Lviv, man blir ikke fattig når halvliteren på pub i snitt kosta 9-10 NOK.

God morgen fra San Francisco # 2.

I modsætning til visse andre (:colgate:), har jeg ikke været på
natteroderi.;). Til gengæld lavede jeg den klassiske long-haul-jet-lag-bommert:
lagde mig på hotelsengen for lige at slappe af et øjeblik og vågnede så
4 timer senere!
For øvrigt: “kun “ 35 min. i immigration på SFO i går! CBP- manden smilede
oven i købet og ønskede mig velkommen til SFO. Ingen ekstra spørgsmål!

I dag vil jeg forsøge at blive menneske igen, inden resten af “min” rejsegruppe
ankommer med KLM.

Hu og hei .. her skin sola og det ligger an til å bli en fin dag.

Lufthansen er på vei for å hente meg, men ser de har byttet fra en 340 til en 330, og en litt annen versjon og. Er det lov å håpe på et bedre sete enn 29G, tro?

Velvel, det får gå som det går .. nå må jeg en tur på dynga og få unna litt fårefallende før avreise.

Å ja, og kanskje pakke litt undertøy og slikt i min nye laksekoffert også ..

God morgen fra San Francisco # 2.

I modsætning til visse andre (:colgate:), har jeg ikke været på
natteroderi.;). Til gengæld lavede jeg den klassiske long-haul-jet-lag-bommert:
lagde mig på hotelsengen for lige at slappe af et øjeblik og vågnede så
4 timer senere!
For øvrigt: “kun “ 35 min. i immigration på SFO i går! CBP- manden smilede
oven i købet og ønskede mig velkommen til SFO. Ingen ekstra spørgsmål!

I dag vil jeg forsøge at blive menneske igen, inden resten af “min” rejsegruppe
ankommer med KLM.

Uff da - bra å se jeg ikke er alene om å kun skulle ta seg en hvil før middag etter lang flytur. HAr endt opp flere ganger med å våkne midt på natta... Not fun. I Østen er problemet mer motsatt - legger meg alt for sent.

jaja god ettermiddag fra Oslo - hatt hjemmekontor etter litt for mange øl i lystig lag i går. Tror jeg må slutte med sånt tull. Men har en arbeidsplass som tillater ubegrensa hjemmekontor nærmest så da er dagen derpå veldig fin anledning å utnytte det. Jobber man som IT fyr og drifter servere i skyen så spiller det mindre rolle hvor man jobber fra - bare man har nett.

Last edited:
litt for mange øl i lystig lag i går. Tror jeg må slutte med sånt tull. ...dagen derpå veldig fin anledning å utnytte det. Jobber man som IT fyr og drifter servere

Og dermed er ALT det jeg mistenker at folk som driver IT-systemer holder på med bekreftet... God helg!

Hu og hei .. her skin sola og det ligger an til å bli en fin dag.

Lufthansen er på vei for å hente meg, men ser de har byttet fra en 340 til en 330, og en litt annen versjon og. Er det lov å håpe på et bedre sete enn 29G, tro?

Hente deg?!?!?
Høres ut som det er et privat fly du skal med ;)

Back