Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Her har man allerede startet dagen i Oslo øst...
Om ikke lenge går turen med OSL-ekspressen til Gardermoen hvor det står et sete langt framme i TG955 som venter.
Blir vel en dyr tur, NOK står jo ikke særlig høyt i kurs nå for tiden.
God morgen fra San Francisco # 2.
I modsætning til visse andrecolgate
, har jeg ikke været på
natteroderi.. Til gengæld lavede jeg den klassiske long-haul-jet-lag-bommert:
lagde mig på hotelsengen for lige at slappe af et øjeblik og vågnede så
4 timer senere!
For øvrigt: “kun “ 35 min. i immigration på SFO i går! CBP- manden smilede
oven i købet og ønskede mig velkommen til SFO. Ingen ekstra spørgsmål!
I dag vil jeg forsøge at blive menneske igen, inden resten af “min” rejsegruppe
ankommer med KLM.
litt for mange øl i lystig lag i går. Tror jeg må slutte med sånt tull. ...dagen derpå veldig fin anledning å utnytte det. Jobber man som IT fyr og drifter servere
Og dermed er ALT det jeg mistenker at folk som driver IT-systemer holder på med bekreftet... God helg!
Hu og hei .. her skin sola og det ligger an til å bli en fin dag.
Lufthansen er på vei for å hente meg, men ser de har byttet fra en 340 til en 330, og en litt annen versjon og. Er det lov å håpe på et bedre sete enn 29G, tro?
Sinna nå ? HahaOg dermed er ALT det jeg mistenker at folk som driver IT-systemer holder på med bekreftet... God helg!
Hente deg?!?!?
Høres ut som det er et privat fly du skal med![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.