Endelig fredag:-)

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God fredag fra Stavanger!

Hei og hopp. Tidlig på’n her i det vestlandske. Etter å ha holdt meg innenfor våre landegrenser de siste fire årene er det endelig min tur til å ta en skikkelig ferie. Så skal det chartres sydover med DY i dag. Men man overlever vel det. En uke med all inklusive og strandliv blir ikke dumt. Men først tror jeg det blir en dobbel Nespresso. Snakkast forumister.

God morgen fra Ris. Klar for å åpne opp arbeidsdagen selv om jeg allerede har logget ca 60 timer denne uken. Men nå trenger jeg en Nespresso eller fire. Nyt fredagen!

Gudd mårnings fra Bangkok. Frokost akkurat unnagjort. Nå blir det ut på litt sightseeing før en tar siste slabbedask runde ved bassenget på eftan.
Ha en glitters fredag :)

God morgen fra Lillestrøm. 😊 Her har deltaværingen avspasert i dag og det er innafor. I kveld skal det plusses opp til TOS med SAS. Hjem igjen søndag via Bodø. Ha en fin fredag og helg! 😊

Re: God fredag fra Stavanger!

Mornings fra Hvalstad stasjon. Den planlagte L1 er kansellert så blir en omvei vi Asker. Dog, taper kun noen få minutter, så ikke verdens undergang. På kontoret før lunsj, før Drammen skal besøkes. Kona skal på festival, så er stuck hjemme med barna. Dagens dilemma er at jeg skal begynne på en ny sesong eller serie, så en beslutning må tas i løpet av dagen. Ha en fin dag

Morn fra jobb. Ingen kanselleringer på L1 for de som ikke må levere i barnehage. Venter også festival i dag, men av typen øl, og ikke musikk. Ellers håper man på at langtidsvarselet stemmer, slik at man kan få beiset terrassen før vinteren

God fredag fra toget. Her det en kontordag igjen til å planlegge før det store kaoset begynner på jobb. I korthet må ca alt som skal planlegges den neste måneden gjøres ferdig i dag.

Men før kaos er det styremøte i Bongos Trylleklubb i kveld. Inkl en annen forumist, en liten Fnat og en rekke rare øl

Ha en fin en

God morgen fra gledens terminal.. Begynner å kjenne et par av tantene her nå. Gikk for egg og bacon da mente vertinnen min at Bollinger var best.. Dette er kos.

EEFDBEC4-80FF-4E6B-A88A-3DF47D3AD269.jpg

God fredag fra det dyre toget på vei til OSL. Dårlig start på turen og det er også den 6. helgeturen på rad hvor det er meldt regn. Det burde ikke skje når jeg skal såpass langt sør før høsten skal ha startet. Etter å ha sløvet bak badeskillet hos SAS et par timer skal det toges gjennom og sør for alpene. Så blir det kanskje en tur opp med funicular og fjellheis for å se en innsjø som kun omtales som "større" ovenfra.

Ha en god en alle som skal toge gjennom flere språksoner idag.

God morgen fra gledens terminal.. Begynner å kjenne et par av tantene her nå. Gikk for egg og bacon da mente vertinnen min at Bollinger var best.. Dette er kos.

Bollinger er nydelig til pannekaker også! Jeg elsker Bollinger. Åjåjåj

God morgen fra hjemmekontoret!

Kun kaffe her, ingen Bollinger.

Skal bruke litt "dødtid" i kontoring på å finne en leiebil uten tak i USA.

Ha en flott fredag :)

Bollinger er nydelig til pannekaker også! Jeg elsker Bollinger. Åjåjåj
De har jo enda ikke alkoholfrie varianter. Det får dem jo til å fremstå som en fortidslevning på linje med bilprodusenter som enda ikke har noen elektiske varianter. :stir

God formiddag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og sånn sett helt greit.

Her er en lang frokost nettopp avsluttet, og etter hvert skal en innkjøpsliste fullføres før det blir en tur til Orkdal for å svi litt visa sammen med moderen. Jeg er i sjeldent godt humør i dag- ikke så ofte det, så kanskje man skal spandere bort en bedre lunsj, sånn når man først er løs med kortet..

I ettermiddag bør man kanskje dra legemet ut på en liten trimtur, før det blir middag og muligens mest sofa-sløving resten av dagen.

En fin fin en ønskes. :)

De har jo enda ikke alkoholfrie varianter. Det får dem jo til å fremstå som en fortidslevning på linje med bilprodusenter som enda ikke har noen elektiske varianter. :stir

Alkoholfrie viner og elektriske biler er jo omtrent like spennende og sexy...

God morgen fra Nice. Her våknet man opp i en ganske fet leilighet på Place Massena[emoji3] Har vært nede i nærbutikken og hentet franskbrød, kaffe og andre frokostingredienser. Blir nok litt sight seeing til fots i dag. Ha en finfin fredda!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God Fredag fra OSL Lounge.
Hverken Bollinger eller annen rusbrus i glasset, kun kaffe og farris.
På vei hjem med Norwegians 787 til Fort Lauderdale.
Ser ut som alt er i rute og man håper det holder seg slik.
6 dager i Trondheim med stort sett bra vær er overstått
men snipp snapp snute, hjem til havrelefse og striskjorte.

Attachments

• B9EE2C6D-C3F3-400F-934A-9A08293B29AA.jpg
    B9EE2C6D-C3F3-400F-934A-9A08293B29AA.jpg
    99.5 KB · Views: 141
Last edited:
God fredag fra Barajas flyplassen T4S. Nettopp landet med Avianca fra Colombia. Det var en smooth flight på 10 timer(akkurat nok til middag+ 2 filmer og 5 timer søvn). Ble positiv overrasket av Barajas; ny og fresh, men så har jeg knapt vært her siden sent 90-tallet.
Dårlig med direkte flighter nordover så sent på fredagen, så jeg drøyer til imorgen med å ta meg hjem.

Ha en riktig god helg!

God fredag fra Barajas flyplassen T4S. Nettopp landet med Avianca fra Colombia. Det var en smooth flight på 10 timer(akkurat nok til middag+ 2 filmer og 5 timer søvn). Ble positiv overrasket av Barajas; ny og fresh, men så har jeg knapt vært her siden sent 90-tallet.
Dårlig med direkte flighter nordover så sent på fredagen, så jeg drøyer til imorgen med å ta meg hjem.

Ha en riktig god helg!

Jobber du med noe, eller har du friår siden du kan være så lenge borte og samtidig også ta deg slike "friheter" fra hverdagens realiteter med å si at du drøyern til i morgen litt spontant? :p

Synes egentlig det er litt tullete at de som er flinke på å lage alkoholholdig også skal måtte lage alkoholfritt. Det er sjelden en god greie.

Se på øl. Munkholm og Clausthaler lager mye kjempegod alkoholfri øl, mens de vanlige bryggeriene oftest lager skikkelig dårlige varianter.

Og se på avansert juice. Den kommer ikke fra vinprodusentene

Shoemaker stay on horse

Back