Endelig fredag:-)

Se på øl. Munkholm og Clausthaler lager mye kjempegod alkoholfri øl, mens de vanlige bryggeriene oftest lager skikkelig dårlige varianter.

Munkholm er Ringnes, så lages blant det andre på Gjelleråsen. Clausthaler derimot er vel noe Hansa-Borg importerer fra Tyskland? Men tror det kanskje rebrandes på veien

Men det til siden: Så har det etterhvert kommet mye bra alkoholfritt øl, men jeg har til gode å smake en alkoholfri vin som ikke smaker dårlig saft

Men det til siden: Så har det etterhvert kommet mye bra alkoholfritt øl, men jeg har til gode å smake en alkoholfri vin som ikke smaker dårlig saft

Det ER jo saft .. hvorfor ikke kalle en spade for en spade?

Jobber du med noe, eller har du friår siden du kan være så lenge borte og samtidig også ta deg slike "friheter" fra hverdagens realiteter med å si at du drøyern til i morgen litt spontant? :p

Joda...jeg HAR jobb;) Men begynner ikke igjen før på mandag og la inn litt slingringsmonn på hjemreisen i tilfelle det flasker seg ‘over there.’ Har riktignok vært langt borte, men kun 3 uker som er en litt sen sommerferie, men det passer meg fint.

Ellers er jeg nyskilt og uten barn...så litt ‘unattached’ er jeg jo. Det er mye bra terapi i å reise...og særlig da til steder man lenge har drømt om å besøke;)

Last edited:
Synes egentlig det er litt tullete at de som er flinke på å lage alkoholholdig også skal måtte lage alkoholfritt. Det er sjelden en god greie.

Se på øl. Munkholm og Clausthaler lager mye kjempegod alkoholfri øl, mens de vanlige bryggeriene oftest lager skikkelig dårlige varianter.

Og se på avansert juice. Den kommer ikke fra vinprodusentene

Shoemaker stay on horse
Akkurat som med elbiler altså?

Joda...jeg HAR jobb;) Men begynner ikke igjen før på mandag og la inn litt slingringsmonn på hjemreisen i tilfelle det flasker seg ‘over there.’ Har riktignok vært langt borte, men kun 3 uker som er en litt sen sommerferie, men det passer meg fint.

Ellers er jeg nyskilt og uten barn...så litt ‘unattached’ er jeg jo. Det er mye bra terapi i å reise...og særlig da til steder man lenge har drømt om å besøke;)

Følt har du vært borte i hele sommer :lol: Men da er det nok bare en slags lese-bias som har gjort det, 3 uker er helt innafor :)

Jo, reise kan være terapi, jeg tenker det har mye med at man er alene :)

Back