Endelig fredag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God fredag fra SK841. Hadde der for meg at rösti-land lå utenfor Schengen og mente jeg så F11 på oppslagstavlen så jeg duret gjennom terminalen og passautomatene for å rekke boarding. Ingen F11 å finne der inne. Klarte snakke meg baklengs gjennom systemet til E11 uten å få strafferunde.
Er tydligvis en grunn til at de i lukene alltid spør om hvor du skal :lol:

Er tydligvis en grunn til at de i lukene alltid spør om hvor du skal :lol:
Jeg brukte automat.

Er overrasket over at man ikke har et system hvor jeg hadde blitt stoppet. Ble ikke boardingkortet mitt registrert når jeg passerte sikkerhetssjekken? Opererer politiet helt uten forbindelse til disse systemene??

Varför skulle du inte få gå til non-Schengen? Behöver du visum dit?
Nei, men de burde sett at det ikke stemte med boardingkortet mitt.

Man trenger jo heller ikke visum for å gå airside, men uten boardingkort som tilsier det så slipper man ikke gjennom sikkerhetssjekken.

Om det er en trøst, så hender det at man driter tilsvarende på draget på andre siden av bordet. Var en charterflyvning til en for de fleste ukjent destinasjon som var satt på F en tid tilbake, og innsjekk var godt igang før en av de nyansatte på innsjekk plutselig spør "Men er ikke dette i Spania?"...:spin

Opererer politiet helt uten forbindelse til disse systemene??
Pass-systemet er nok ikke koblet til det samme systemet som er i sikkerhetskontrollen, nei. Men burde kanskje vært det når sånne reisevante som deg virrer rundt på måfå :spin

Pass-systemet er nok ikke koblet til det samme systemet som er i sikkerhetskontrollen, nei. Men burde kanskje vært det når sånne reisevante som deg virrer rundt på måfå :spin
Måfå? Jeg bevegde meg raskt og effektivt mot F11.

God fredag fra SK841. Hadde der for meg at rösti-land lå utenfor Schengen og mente jeg så F11 på oppslagstavlen så jeg duret gjennom terminalen og passautomatene for å rekke boarding. Ingen F11 å finne der inne. Klarte snakke meg baklengs gjennom systemet til E11 uten å få strafferunde.

Ha en god en alle som vet hvilke land som er med i Schengen.

Prøvde kjapt å hilse på deg ved boardinga til ZRH.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back