• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret er åpnet og jeg er klar for dagens oppgaver. Blir nok en tur innom slakterbutikk på Torshov i ettermiddag. Ha en bra start på helgen.

God morgen fra Lillestrøm. Endelig fredag og en rolig helg i hjembyen venter, fly må vente til neste helg. Planen er å sjekke ut det splitternye hotellet her i (delta)byen. ;)
Ha en fin en alle sammen!

Mornings fra Sandaker. Her er vi før skjema, da arvingen fant ut det fikk være nok soving alt for kort til etter EB. Ellers har jeg lovet å hente tidlig i barnehagen så vi får tatt oss en liten tur i slalombakken. Så spørs vel om det ikke blir noe kortreist mat fra fremmede steder nede i veien her til middag. Ha en fin dag

God morgen fra Sola. Helgetur til Trondheim på programmet. Siden jeg reiser på poeng må jeg ta til takke med en strafferunde innom BGO med 737-600. Direkte med CRJ-900 kl. 0850 hadde vært å foretrekke, begge deler framme i TRD kl. 1000.

God helg!

God morgen fra Lillestrøm. I morgen EWR via LHR . Ha en God Helg alle sammen... Kanskje møter vi Robert i kantina OSL....

God morgen fra Lillestrøm. Straks skal nybilen få passere bomringen for første gang. Det synes det sikkert er spennende. I kveld bærer det videre på litt øl i tigerstaden...

Og apropos tiger... dere vet jo at; "livet noen ganga er som for ei mongoloid loppe på en sibirtiger. Du veit ikkje heilt kor du e, men det blir jæskli mye pæls".

Eller noe sånt. Ha en fin dag

Endelig fredag. Heldigvis var man så tidlig på jobb at man kan avslutte 1400 og ha håp om å få reker på Meny til 100 kr/kg. Slike tilbud bør forbeholdes folk som er tidlig oppe for å bygge landet. Bare fire hele arbeidsdager igjen for Colombia-ferien. Det gledes. Ha en fin-fin fredag, med eller uten reker!

God formiddag fra hårfint vestenfor!
Jobb- og hotellhelg venter; Fordi jeg fortjener det.
Blir vel et glass rødvin utpå kvelden også, tenker jeg :)
Makelig helg ønskes!

God formiddag fra det Sørlandske!
Grått og kaldt og snø. Fortsatt glad for å jobbe innendørs.

I kveld er det fest på jobb, så bare jeg får overstått dagens møter skal kontoret ryddes og innredes som en liten pop-up lounge. Kun tilgang for dem med gullkort. Champagnen ligger allerede på kjøl! Blir nok morsomt!

God helg ønskes!

Attachments

• PopUp lounge.jpg
    PopUp lounge.jpg
    110.3 KB · Views: 184
Hepp hepp .. rene mildværet her nord for Atlanta. Kun 3-4 kuldegrader... Skal imidlertid bli tosifret på plussiden i løpet av dagen. Tok en titt på el-forbruket i går og kan nok se frem til en heftig regning, ja .. Boblebadet ute er den store synderen, men det er nå bare sinnsykt deilig å sitte ute i noen kuldegrader og se på stjernene ..

Oh well .. siste forberedelser til morgendagens ekspedisjon. Eldstemann er på vei inn fra Bellingham og må plukkes opp på MARTA før vi drar til Augusta.

God glad ferie-fredag fra Sola. Herfra kan det meldes om snøbyger, noe jeg definitivt ikke liker. Men hva gjør det, snart går turen til en øy i syd-østlige Thailand. Qatar skal stå for de lange transportetappene, har dermed fått benyttet halvparten av de "gode gamle" Dividend miles poengene fra US Airways tiden :)
Fin helg ønskes!

Back