• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig fredag!

God formiddag fra Trondheim
Fremdeles regnær her, men lovt litt bedring.
Ikveld er det Fly&Øl, ser fram til det. Kidsa og kona tar turen til Fosen idag, så da er far hjemme alene helt til i morra, da jeg etter planen skal følge etter.

Så - ha en flotters dag :D :drink

SK804 i 1F venter om kort tid,

Tror du ..... ;) Du får ta en Fly&øl med Farmer - hans maskin ble også kansellert så han vaker nok rundt i området på jakt etter fly hjemover ...

G'morgen fra et strålende Nord-Georgia. Litt småkjølg, men det føles bare deilig. Her er det Memorial Day langhelg og deretter blir det å sette kursen mot Mosjøen. Har et par interessante alternativer, men innser at det kan bli et problem å komme seg herfra til JFK. Men den tid den sorg ..

Blir nok en del havearbeid i helgen. Siden jeg skal bli borte et par uker, må jeg gjøre litt forebyggende beskjæring og klipping. Fruen vil også at vi skal gå og teste ut en Sleep Number seng - den gamle madrassen nærmer seg pensjonsalder og da kan man jo kanskje likegodt investere i noe skikkelig.

Oh well .. her begynner snart nedtelling til fredagspilsen .. ser frem til den lokale

- Klikk
- Glugg glugg glugg glugg glugg
- RaaaAaAAAAaaaaaaaap
- BÅÅÅÅÅI

God formiddag fra Trondheim
Fremdeles regnær her, men lovt litt bedring.
Ikveld er det Fly&Øl, ser fram til det. Kidsa og kona tar turen til Fosen idag, så da er far hjemme alene helt til i morra, da jeg etter planen skal følge etter.

Så - ha en flotters dag :D :drink

God ettermiddag frå Trondheim ja... Frøkna stakk med lyseblått til AMS, og det tek seg vel ut å ta med mini på Fly&Øl, sjølv om han både ser og høyrer flya over huset i god tid før meg no! Artig. Tre av tre strike out :(. Vel, ha ein bra kveld på Naboen!

God ettermiddag fra Fjellhamar

Her setter man straks kursen mot OSL og DY til Trondheim. Skulle gjerne ha stoppet hos gutta og blitt med på Fly & Øl, men må dessverre fortsette videre ut til Frøya, hvor helgen skal tilbringes.

Ønsker alle en trivelig helg !!

S

Ombooka til 19:30 herfra forløplig, alt annet med SK metall er fullbooket ut idag. Sitter ganske greit til da.. ;)

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    45.3 KB · Views: 134
Da satt man godt plassert på 1F på SK366! Ser fram til en helg med øl og ljuging med lillebror og innfløyet expat-kompis i TRD i helgen! Følger Fnates eksempel jeg og! God helg!

Happy ferieuke, starting NOW!

Ser ikke ut til at det er mange som jobber i dag, gitt. Ingen svarer telefon eller epost.

Her gaar turen til Hawaii en uke, men maa foerst til SJU siden en mistake fare til Kona i full F til 180 daler t/r for to starter der. Godt returen til SJU gaar innom Chicago ;)

Back