Den nekter alle å sjekke inn på nettet... ihvertfall hvis reisen starter i Norge.Jeg vet ikke hva det er med meg og etickets, men her skal jeg ut og prøve min første LH-sak i dag, og tror du ikke den nekter meg å sjekke inn?
-A
Det var da kjipt. Håper at det går i orden ihvertfall.Hjemme fra London litt over midnatt. I passkontrollen på OSL sa damen at passet mitt var ugyldig og rev det istykker. Så her står jeg med et ugyldig pass. Det gikk greit å passere inn i U.K. på mandag, så det må ha vært noen på hotellet som har fått fatt i passet, revet ut siden med persondata, kopiert det og limt inn siden med tape. Ergerlig!
Men først en tur til Brandbu. Så får jeg ordne med nytt pass på mandag. Men det ser ut som EWR-turen på onsdag går føyka. Så fort går det neppe å ordne opp i saken. Nye crewvisa må også ordnes, antagelig.
Ellers, så blir det forsyne meg en ny omgang med snøfreseren i løpet av helgen. Nå er det nok snø!
Ha en fin dag.
Hjemme fra London litt over midnatt. I passkontrollen på OSL sa damen at passet mitt var ugyldig og rev det istykker. Så her står jeg med et ugyldig pass. Det gikk greit å passere inn i U.K. på mandag, så det må ha vært noen på hotellet som har fått fatt i passet, revet ut siden med persondata, kopiert det og limt inn siden med tape. Ergerlig!
Men først en tur til Brandbu. Så får jeg ordne med nytt pass på mandag. Men det ser ut som EWR-turen på onsdag går føyka. Så fort går det neppe å ordne opp i saken. Nye crewvisa må også ordnes, antagelig.
Ellers, så blir det forsyne meg en ny omgang med snøfreseren i løpet av helgen. Nå er det nok snø!
Ha en fin dag.
http://www.dagensit.no/bransje/article1630424.ecePolitiet klarer ikke å gi deg pass
Alt henger nå på én eneste pc i Oslo etter virusets herjinger. Problemene er verre enn politiet hevdet.
Man får vel nødpass på Gardermoen for en enkelt-tur, men det kan jo bli litt upraktisk med stor reisevirksomhet![]()
Deilig da å tenke på at disse USA baserte forum medlemmene fortsatt sitter på jobb da.....
Næh - har fri idag ...... :zzz:zzz:zzz
Nå bor vel ikke FBU4EVER i Oslo, så situasjonen der er vel ikke den mest relevante. Om ting er bedre på bygda er jo en annen sak da... Som hovedregel skal du søke om pass i det politidistriktet der du bor (registrert i Folkeregisteret).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.