Endelig fredag morgen!

seilfly

Infrequent traveller ;-)
Så var det endelig fredag - for de fleste på forumet. Her er det skikkelig kaldt for tiden med mye ising i luften. Det har ikke blitt noe flyging siden mandag her omkring, delvis pga vind og delvis pga ising. Fredagen blir dessverre ikke så veldig fredfull på skolen, med to turer men det skal man strengt tatt ikke klage over... Ha en riktig god fredag!

Her skal det bli soooooving ... har tre dager fri og har ingen planer om å stå tidlig opp fredag, spesielt siden det er planleggingsdag på middelskolen og fri også for guttungen.

Men nå tror jeg at jeg skal se om Stocholm Arlanda er lagt ut hos TV3 .. men først - en lille en!!

Men nå tror jeg at jeg skal se om Stocholm Arlanda er lagt ut hos TV3 .. men først - en lille en!!

... og programmet stoppet på 15:29 ... både på IE og Brannreven, så jeg mistenker at problemet er hos TV3 ....... jaja .. vi får håpe de får fikset det snart.

God fredag fra Bergen også !
Her har det vært endel regnbyger i natt,-men det er meldt om bedre vær seinere i dag.
Her har vi nattevakter , så det skal bli deilig å komme hjem å finne puta hehe.... ;)

God fredag morgen fra Groruddalens Holmenkollås! Ukas siste arbeidsdag er gjennomført, og det feires med en blikkboks med noe godt flytende. Litt glatt på hjemveien, men det er jo bare gøy når man har bakhjulstrekk ;) God helg forumister!

T.G.I.Friday! Rent og hvitt ute etter gårsdagens ankomst av mere sne...nå holder det vel snart? Dagen er over 5 1/2 time lysere! En del møter hvor av et av møtene i nærheten av Nespresso på Egertorget - så da blir det innkjøp av de nye smakene i ettermiddag. Ha en flott start på helgen!

Jeg vet ikke hva det er med meg og etickets, men her skal jeg ut og prøve min første LH-sak i dag, og tror du ikke den nekter meg å sjekke inn?

-A

God morgen - her blir det fjolls til fjells om noen timer dersom været er godt nok for transportmiddelet. Ha en fin dag, helg, whatever.

Mornings fra Oslo. Her begynte man dagen men en ørliten forsovelse....snooz funksjon er til for å brukes og bør i skrus av :p Snart bærer det avsted til jobb og ikveld blir det og gå og se Valen sitt stand-up show. Ha en fin dag :cheers:

And the sun is shining in Trondheim :)

God morgon! :)

Siste dag før veka er omme, og helga trer i kraft. Det ligger an til eit par timar kortare dag faktisk -må bare fullføre nokre deadliner på quisten først, så er det nesten klart til å komma seg heim ;)

Ha ein flott dag alle saman!

Hjemme fra London litt over midnatt. I passkontrollen på OSL sa damen at passet mitt var ugyldig og rev det istykker. Så her står jeg med et ugyldig pass. Det gikk greit å passere inn i U.K. på mandag, så det må ha vært noen på hotellet som har fått fatt i passet, revet ut siden med persondata, kopiert det og limt inn siden med tape. Ergerlig!
Men først en tur til Brandbu. Så får jeg ordne med nytt pass på mandag. Men det ser ut som EWR-turen på onsdag går føyka. Så fort går det neppe å ordne opp i saken. Nye crewvisa må også ordnes, antagelig.
Ellers, så blir det forsyne meg en ny omgang med snøfreseren i løpet av helgen. Nå er det nok snø!
Ha en fin dag.

Hjemme fra London litt over midnatt. I passkontrollen på OSL sa damen at passet mitt var ugyldig og rev det istykker. Så her står jeg med et ugyldig pass. Det gikk greit å passere inn i U.K. på mandag, så det må ha vært noen på hotellet som har fått fatt i passet, revet ut siden med persondata, kopiert det og limt inn siden med tape. Ergerlig!
Men først en tur til Brandbu. Så får jeg ordne med nytt pass på mandag. Men det ser ut som EWR-turen på onsdag går føyka. Så fort går det neppe å ordne opp i saken. Nye crewvisa må også ordnes, antagelig.
Ellers, så blir det forsyne meg en ny omgang med snøfreseren i løpet av helgen. Nå er det nok snø!
Ha en fin dag.
Er det ikke slik at gyldige visa i ugyldige pass fortsatt er gyldige? Uansett, sikkert en kjip situasjon...

Mornings fra Oslo. Her begynte man dagen men en ørliten forsovelse....snooz funksjon er til for å brukes og bør i skrus av Snart bærer det avsted til jobb og ikveld blir det og gå og se Valen sitt stand-up show. Ha en fin dag
Det er da ikke første gang denne uken, Someone?! På nivå med meg, høres det ut som. Eksamen om noen timer, og så blir noen rolige uker frem til påske!

Det gikk greit å passere inn i U.K. på mandag, så det må ha vært noen på hotellet som har fått fatt i passet, revet ut siden med persondata, kopiert det og limt inn siden med tape.

Usj. Dette hørtes ut som noe det kan bli mye jobb av.

God morgen! Tok en senere buss i dag, sola var ikke kommet fram riktignok, men det var en fornøyelse å se at det lysner og det nærmer seg vår.

Vel ha en fin dag forumister. :)

God morgen fra Hovedstaden. Så mye var skrytet mitt i går om at det var tidlig helg allerede da..... Jaja, prøver igjen i ettermiddag, og da er det i hvert fall endelig FERIE!

Er det ikke slik at gyldige visa i ugyldige pass fortsatt er gyldige? Uansett, sikkert en kjip situasjon...

Det er da ikke første gang denne uken, Someone?! På nivå med meg, høres det ut som. Eksamen om noen timer, og så blir noen rolige uker frem til påske!

Jeg har alltid hatt med meg gammelt pass i overgangsperioder til nytt pass pga ting som er stemplet inn i det gamle, eller feks elektronisk registrerte ting som Australia sine visum.

-A

god fredag morgen fra hjemmekontoret. Nå skal snart Prinsessen i barnahagen, og i løpet av ettermiddagen blir det jaggu en tur til FBU og kaffebesøk av meg og arvingen hos Falcon.

Slaps på Skøyen.
Noe redusert etter 8-rettern på Plah i går med tilhørende Chang. Plah skuffer aldri!

Tipper det blir relativt rolig her i dag, før løkka skal "erobres" i de små nattetimer.

T-22 til fedrekvoteuttak i Hua Hin

God morgen fra OSL

Her blir det bare å fortsette på den laaange listen jeg har med ting som skal gjøres.
Lurer på om jeg noen sinne blir ferdig??

Stein: Passkontoret på Grønland er stengt pga av oppussing. De har vanlighvis gjort det på dagen, litt usikker på hvilke kontorer som er de raskeste nå.
Hvis passet ditt var blandt de første som ble levert med maskinlesbar stripe. Så er det nok limet som har drept det.... De er helt "useless"
Krysser fingrene for at det ikke blir for bye tull og oppryding.

Ønsker alle en trivelig helg

S

Last edited:
Back