Endelig fredag - god morgen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God ettermiddag

Her er arbeidsdagen avsluttet. Møtte LN-KOG på jobben i dag. Alltid hyggelig å møte folk fra forumet.
Ellers så har jeg havnet i en ørliten skvis. Faktisk et luksusproblem. Har nå tre potensielle arbeidsgivere som alle er interesert i at jeg skal begynne der. Så nå blir det mye magefølese i helgen og forhåpentlighvis så vil alt være klart over helgen.

Nå står kjøkkentjeneste for døren, og middag skal lages før helgen skal nytes.

S

Da var "sykeuka" over, ferien har gitt seg men en lei influensa sitter enda i kroppen!
Fortsetter selvmedisineringen i kveld med en Braastad XO Superior i god tro om at det hjelper mot det meste :rolleyes:

Ellers bringer kvelden pizza og et par tre filmer vil jeg tro!

E!

Her skal det endelig bli en lang hyggelig kveld alene hjemme etter lange kvelder hele uka på jobben.

Det er kommet hvitvin i glasset, og snart skal jeg spise en deilig fiskesuppe!

God helg dere! Skål!

BF:cool2

Og her i Las Vegas starta man morran med aa kjoere fruen til beauty saloonen der hun, brud mv vil tilbringe hele dagen. Starta med aa vinne 520 daler da jeg kom tilbake til hotellet! Ble compet gratis drinker hele dagen og tar snart turen til bassenget og senere rett i spa foer bryllupet starter 1830 i kveld..

Ha en fin helg

Endelig litt vårfornemmelse inn over meg. Akkurat kommet tilbake fra cab testkjøring til og fra Smögen - deilig å kjenne våren - om enn noe kald rett i trynet. Bildene sitter som skudd og nå skal det redigeres mens en litt umoden - dog, fullt drikkbar 2005 Zinfandel fra Beringer skal svelges ned:-)

Back