Endelig Fredag fra Bergen

Commuter

ScanFlyer Silver
God morgen!

Ikke kommet så langt som å se ut vinduet enda, men satser på en nydelig dag. Snart er det av gårde mot Oslo for en kjapp dagstur og litt kursing. Satser på at flytogbussen er kjapp og effektiv i dag, spesielt på returen.

Merker godt at vi er på vei inn i sommerferien når flere av returene i ettermiddag er fulle. Ganske lenge siden sist jeg havnet på venteliste, og heldigvis betyr IT-Omleggingen til SAS at jeg måtte ringe callcenteret for å manuelt bli satt på venteliste.

Ha en strålende dag - og etter hvert helg - alle sammen!

*gjesp* Ferien begynner i dag, noe jeg feiret med å være opp sent for å pakke. Det er jo en herlig kombinasjon med å stå opp tidlig for å rekke fly til Istanbul. To uker i Tyrkia og den greske øyverdenen er planlagt framover, men først en tur med DY til Sabina Gokk.

God Fredag morgen. Ikke mange timene igjen til helg nå satser jeg på da ihvertfall, skal bli deilig og sove lenge. Om jeg ikke tar feil blir det nok en rolig Fredag, har litt og gjøre hjemme nå som å klippe plen og hive søppel. Så ønsker jeg alle kjære forumister en riktig god og fin Fredag, og god helg så får vi se hva det bringer.

God morgen ifra ett grått, nesten høstlig, Haugesund. Siste dag før ferien, Blir nok en Lang dag på jobb:(.
Ha en fin dag:D

God morgen fra Forus. Siste dag før ferien. Typisk at det må være travelt da. Hva er poenget med å rulle ut to store programoppdateringer midt i fellesferien. Snakk om å be om trøbbel.

God morgen fra OSL, hvor første av dagens fire flighter er boardet. Heldigvis langt mindre bagasje enn flyttelasset mitt med SAS i går... Blir deilig med ferie! Ha en god weekend y'all!

Mornings fra Oslo. På plass på jobb for dagens oppgaver. Lett regn i luften, så også idag tror jeg salget av reiser sørover bør være ok. I kveld blir det å dumpe ned i sofaen, men innen da må den vanskelige beslutningen om jeg skal starte med øl eller GT tas. Ha en fin dag og TFIF

Meh, fredag betyr start på hjemreise, som ser ut til å starte med en kjekk midt på natta flight LAX-IAD, for å så sitte der å stirre en stund. Antagelig LH til FRA videre, men antagelig ikke 747-8. Forhåpentligvis et stykke foran i maskinen.

Dagen går med til flyshow på DMK, Bangkok. Ser frem i mot Gripen og F16 oppvisningene.

God morgen! Stadig like imponert over det offentlige, som hvert år på denne tiden gir oss store mengder informasjon som skal rulles ut til alle våre kunder fra 1. juli... Snakk om god planlegging. Blir en hektisk fredag og helg antakelig...

Morn frå Trondheim! Sola skin, eg har sjølvdyrka redikk i nista og det ventar seks veker ferie/pappaperm når denne dagen er over. Må berre finne ut korleis eg skal vere med å feire romfartsjubileet vårt på Andøya i august...

God formiddag, merkelig at det blir lett å stå opp på morran når man veit at man har en uke på Queen Mary 2 foran seg! :D Men ellers satser jeg på at regnet letter utover kvelden så man slipper å utvanne øllet ved utepils.

Ha en fin dag.

God formiddag fra Haugesund ( eller rett utenfor :) ) folkens. Som Basse skriver, det er høstlig her. Dagen begynte med en time hos kiropraktor, så har jeg levert en påhengsmotor til service, før man endelig er på plass på hjemmekontoret for å skrive reiseregninger og månedsrapportering.

Da jeg allerede har fått ny time hos kiropraktor neste uke, kan man vel like godt jobbe litt i hagen i helga :)

God helg!!

Fredag og fredag Fru Blom. Nå er langfriperioden over og 32 timer venter på OSL. Da får fotfolket ha en fortreffelig helg.

Tipper Commuter fikk seg en nedtur da han tittet ut for nå er det tilbake til vanlig Bergensvær. Nesa settes derfor mot fire uker med Østlandet som feriebase.

God morgen fra Austre Åmøy.

Frokost er unnagjort, og nå er kaffekopp nr 5 på vei ned i gullstrupen. Snart på tide å komme seg ut og hive på nye terrassebord før regnet kommer.

Ha en fin en forumister. :)

Fredag og siste feriedag for denne gang feires med å finne fram vifteovnen og paraplyen. :drunk:

Særs trivelig tur med nytt DY-fly fra Varna i går. Jeg talte 120 personer, mens flyverten kunne berette at da hadde jeg nok talt 3 for mange. Ettersom jeg gikk sist om bord bak så var det lett å finne en trerader å breie seg på. Vil anta at 2 av 3 passasjerer var av ikke-norsk bakgrunn.

Vel, får vel finne seg fram til en Meny-butikk for nødvendige innkjøp og så benke seg i sofaen. God fredag! :drink

..og 32 timer venter på OSL

Ditto, vi snakkes garantert iløpet av helgen når hemoroidecharterne fra Spania kommer inn - ombord der er det nemlig om og gjøre å være sykest.

T-3 dager til ferie.

Trippelditto ang ørtogfnørti timer på OSL, jeg la bak meg 9 timer i går, og fram til mandag blir det kumulativt 42,5 timer. Jaja, blir jo peng utav det, og det er innevær så det trommer på vinduet :p

Flytogbussen er iallefall litt tidligere i dag, slipper å løpe til toget i lillestrøm :)

Back