Endelig Fredag fra Bergen

Varmere enn vanlig på terassen idag, og varmere skal det bli .. meterolygen lover 40... da er det kanskje like greit å ha langhelg og kunne sitte på airconditionert hjemmekontor.
Neste fridag på onsdag, deretter to arbeidsdager til før Delta tar oss til Seattle og Lopez Island for en uke med nedkjøling.

God dagen fra Gaustad. Her bankes det innpå kaffe og tittes ut på allt været.

Etter litt sjekk om bruk av EB poeng til BKK neste vår ser jeg at det nesten ikke eksisterer poengturer BKK-OSL. Mens det er masse fra OSL-BKK. Pussige greier. Men ser det er noe ledig, så da får man se om det kan bli en elefant-telttur i Chiang Mai.

Ha en sykt trivelig efta

Hadde vært fint å høre mer om dette, etter hvert !

Har laget noen tripreports fra diverse turer, også cruise så det er sagt. Du er vel interessert i Cunarddelen da den siste biten av siterte setning sikkert ikke trenger en nermere beskrivelse :p

Selv planlegger jeg å ta toget til Southampton med ferge Calais - Dover for å gjøre turen komplett nå som man skal seile klassikerruta til New York.

God fredag herfra. Voldsomt lite planer for resten av dagen. Siste "ordentlige" feriedag, som skal nytes (i morgen er det jo helg uansett). Kanskje se på hva jeg booket i går og få det til å henge sammen på et vis.

God fredag ønskes :)

God ettermiddag fra Stavanger. Overskya når jeg våkna idag. Vert en tur inne i byn. Får snart gjester da jeg blir 15 idag :D Kommer nok til å ta meg en tur rundt i skjærgården her nå med båten før jeg chillern litt resten av kvelden.

Ha en fin dag videre forumister !! :D

God kveld fra at skyfritt TOS, men med en liten nordøstlig sniktrekk som gjøre det litt ubehagelig ute. http://weather.cs.uit.no/

Ferien er visst begynt nå, men det har vært så travelt de siste ukene at kroppen ikke har roet seg ned i feriemodus enda.

Nå håper jeg virkelig ikke en evt. flygelederstreik skaper trøbbel til uka da det tidlig ettermiddag tikket inn en upgrade-bekreftelse fra C til F på LX64 (ZRH-MIA) på tirsdag! :colgate: Det måtte en telefon til M&M member service for å få det til, og da fikk man jo litt nytte av Senator statusen, så man får da testet LX F på A330'en, resten av familen må ta til takke med C....

Vi tar ned til OSL på mandagskvelden (via KKN på EB-billetter!) og RadissonBlu, så blir det som sagt LX til MIA og Hilton Beach Resort i Ft. Lauderdale før man på søndag entrer Allure of the Seas for et østlige Karibien cruise. Selv med svigers på slep tror jeg dette skal bli en nytelse av en ferie ;) (bare ikke flygelederne og Avinor er så dårlige busser at de skaper problemer mandag/tirsdag - fingers crossed).

God ferie!

Back