Enda flere nye Sterlingruter fra OSL

Er det kanskje på tide med å nevne disse?

G-DUOC.jpg

OSL-EMA og ARN-EMA rutene skal være satt opp med 737-700, mens det er satt opp at det skal brukes en 737-500 mellom CPH og EMA ifølge EMA side hjemmesider og a.net

Selv om jeg ikke har veldig tro på de fleste av NB sine nye ruter skal de ihvertfall ha kred for forsøket og innsatsen. Har sett de har satt opp flere store billboards i Oslo sentrum hvor de reklamerer på ruten til East Midlands

Huff, de vil de vil - men får det ikke til. Nei Sterling tror jeg kommer til å tape penger på dette, jeg tipper de er borte (evt. kjøpt opp) om ett par år - med mindre noe annet skjer..

De burde jo heller ha valgt noe som ikke ALLE andre flyr på... Ikke at det er noe spesielt igjen. Men East Midlands, hva med Liverpool eller noe...

Jaja, jeg skal igjen holde kjeft om det selskapet...

Sterling har billboards over hele Oslo, ikke bare i sentrum, og det er ikke bare ruten til East Midlands de reklamerer for, men alle de nye destinasjonene.

Vi får se da!

har jo vært mange av Norwegian sine ny ruter man har hatt liten tro på, som har vist seg å holde mål.

Uansett spennende med nye destinasjoner fra OSL

Originally posted by KLMfan

Vi får se da!

har jo vært mange av Norwegian sine ny ruter man har hatt liten tro på, som har vist seg å holde mål.

Uansett spennende med nye destinasjoner fra OSL

Det har du selvfølgelig helt rett i odet kan tenkes at den ruta blir brukbar. Men Oslo – Billund, Oslo – Paris og Oslo – London (Gatwick)? Greit å ta opp konkuranse men kanskje ikke helt lurt å ta ruter som allerede er "overbelastet". Må si meg enig i kommenterane til mange andre, dette kan bare gå en vei. Trenger ikke engang kristallkule for å se det. :cry:
Trist om det går som jeg tror det går, jeg har bare positive opplevelser med NB.

Hilsen,
Laurenz

Som sagt er det braå utvide når forholdene ligger til rette for det. Men Sterling vingler mye og har ikke noen klar strategi etter min mening. Hvis det er hold i spekulasjonene om flytting til Rygge vil et visst nytt marked åpne seg med flere reisende fra Østfold og Sverige. Hvis de velger å ha endel ruter fra OSL også bør de som sagt av mange ikke gå inn der det allerede er hard konkurranse, som Paris og London. Dortmund kan nok bli populær hos tyskerne, særlig på sommertid. Brüssel kan muligens gå, selv om jeg tviler da prisene ikke er gale hos SN og SK, men da kun fritidspax ettersom ikke 3-4 ganger i uken ikke frister forretningsfolk. Billund kommer til å forsvinne raskt, East Midlands likeså.

Back