Originally posted by Blubird
Blitt en hel del år siden forrige byggesett, ble like høy på flytende lim hver kveld... :hi2
Originally posted by CK
(...)
Hvordan ser dette settet ut? Er det mange deler, eller av den enkle typen med flykropp + vinger (nesten som en Wooster-modell...), den slags kan det jo kanskje være mulig å bygge selv for en som er ute av trenging og mangler utstyr.
Originally posted by Olebno
Har du noen internett adr. til LGW ???
Ole B.
Originally posted by Falcon
Ole B.
Dette er jo FBU4EVERs hjemmebane, men jeg fant (nesten) tilfeldigvis denne linken mens jeg lette etter noe på siten til den glimrende hobbyshopen Hannants i England (www.hannants.co.uk):
http://lgwminiatures.mysite.wanadoo-members.co.uk/
Og ja, LGW er faktisk oppkalt etter Gatwick.LGW har også dekaler for Aero Continente F-28, noe som kanskje kan være av en viss l interesse for enkelte Bodøværinger?
Ellers har jeg herved bestemt meg for å bygge et diorama av Sjøflyhavna på Fornebu med Sandringhamen over. Jeg nevner det her, slik at jeg får litt press på meg til å gjennomføre.![]()
Ole B.
Dette er jo FBU4EVERs hjemmebane, men jeg fant (nesten) tilfeldigvis denne linken mens jeg lette etter noe på siten til den glimrende hobbyshopen Hannants i England (www.hannants.co.uk):
http://lgwminiatures.mysite.wanadoo-members.co.uk/
Og ja, LGW er faktisk oppkalt etter Gatwick.LGW har også dekaler for Aero Continente F-28, noe som kanskje kan være av en viss l interesse for enkelte Bodøværinger?
Ellers har jeg herved bestemt meg for å bygge et diorama av Sjøflyhavna på Fornebu med Sandringhamen over. Jeg nevner det her, slik at jeg får litt press på meg til å gjennomføre.![]()
Da har akkurat pakken fra LGWMiniatures landet i Bodø. 2 stk F28-100 + dekaler til BU (LN-SUN) og Aero Continente (OB-1636 ex LN-SUC). Madammen reiste til LAX i går for 14 dager, så gjett hva den tiden blir brukt til !!!! Får modde dekalene til SUN slik at jeg får SUC i stedet. Her ligger det en del følelser i og med at jeg var med over i Peru for besiktning av OB-1636 før den ble kjøpt og sendt til Bodø.
Da har akkurat pakken fra LGWMiniatures landet i Bodø. 2 stk F28-100 + dekaler til BU (LN-SUN) og Aero Continente (OB-1636 ex LN-SUC). Madammen reiste til LAX i går for 14 dager, så gjett hva den tiden blir brukt til !!!! Får modde dekalene til SUN slik at jeg får SUC i stedet. Her ligger det en del følelser i og med at jeg var med over i Peru for besiktning av OB-1636 før den ble kjøpt og sendt til Bodø.
Går det an å spørre hva du endte opp med å betale for de to settene?
Går det an å spørre hva du endte opp med å betale for de to settene?
Ja det gjør det.
Totalt GBP 44.00 (m/porto) levert på kontorpulten.
Et spørsmål om lim etc.. Har ikke prøvd meg tidligere på Resin kits. Hva slags lim anbefales?? Trenger også litt sparkling og sliping. Går det greit med putty som sparkel?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.