Enda en ny utenlandsrute fra Vigra (FlyNonStop til Nice)

Ellers blir det opplyst at DY har bestemt å lytte til de lokale og ender ruten til London til FRE-MAN fra LØR-TIRS.
 
Den så jeg ikke komme, gitt!
Er billettsalget på KRS så dårlig at de må spe på fra andre steder, mon tro?
 
Må vel være en rute fra Kr.sand som går ut?! Programmet de presenterte i fjor høst gav tilnærmet full utnyttelse av maskinen.
 
Er noe som ikke henger helt sammen her, så lenge de bare har ett fly. Med de rutetidene som er satt opp er jo flyet i lufta mens en annen flyvning skulle tatt av. Skal dette fungere må de vel endre rutetidene.
 
Det står at det er en sommerrute, så da er det vel redusert på noe fra KRS i de to månedene ...
 
Er det noen rute fra KRS som har så dårlig beleg at den sløyfes?
Elles er det kanskje ikke så dumt for Fly Nonstop å prøve seg forsiktig med flyvninger fra andre byer. Å legge alle ballene i en hatt ved å fly kun fra KRS kan faktisk være mer isikabelt en å prøve seg på litt flere byer.
Så spørs det om gniene sunnmøringer vil betale litt mer en med DY for en middelhavstur. En W-slynge går vel ikke med ett crew, hvor har de tenkt å bytte eller la crew overnatte?
 
Tror vi kommer til å se mer av dette, ekspansjon til andre byer, når vinterprogrammet starter. I fylle opp flyet fra KRS om vinteren tror jeg blir vanskelig.
 
Det jeg har hørt, er at rutene dem først trodde kom til å bli mest populære,(storbyer) ikke er det. Rutene som selger best, er rutene til Sør-Europa.
 
Med de prisene som flynonstop legger opp til på - så kommer de til å slite på de fleste destinasjoner. Folk har blitt bortskjemt, og med "lokkepriser" på 2000 tur/retur London ved midtuketur når man får tur/retur Torp for rundt 300 med Norwegian/Ryanair så blir kundegrunnlaget begrenset ettersom frekvenser kun er tilpasset fritidsarbeidere som er relativt prisssensitivt.

Dersom de overlever juni vil jeg bli overrasket. Lite fleksibilitet, høyere priser enn konkurrenter er bare noen av stikkordene vi sitter igjen med etter å ha fursøkt å gå til et samarbeide. Noe som kunne ha tilført flynonstop flere tusende reisende per år.
 
Med de prisene som flynonstop legger opp til på - så kommer de til å slite på de fleste destinasjoner. Folk har blitt bortskjemt, og med "lokkepriser" på 2000 tur/retur London ved midtuketur når man får tur/retur Torp for rundt 300 med Norwegian/Ryanair så blir kundegrunnlaget begrenset ettersom frekvenser kun er tilpasset fritidsarbeidere som er relativt prisssensitivt.

Dersom de overlever juni vil jeg bli overrasket. Lite fleksibilitet, høyere priser enn konkurrenter er bare noen av stikkordene vi sitter igjen med etter å ha fursøkt å gå til et samarbeide. Noe som kunne ha tilført flynonstop flere tusende reisende per år.

Laveste pris for DY er 299/344. Forøvrig er 2000 ikke lokkepris for midtuke, men fullt bookbart med utreise torsdag og retur søndag. Syns det høres mer ut som weekend i mine ører.

Tror ikkje FlyNonstop primært ønsker å konkurrere med dette segmentet uansett. Primærområdet med kommuner rundt er vel ca 200.000 innbyggere.

At de er lite fleksibel og dyrt i møte med dere (hvem enn dere er) kan vel tyde på at det selger greit til de priser de har?!
 
Diskusjonen om FlyNonStop er liv laga er diskutert opp og ned i en annen tråd. Behøver vi å begynne ny diskusjon på dette i denne tråden også da?
 
Ser ut til at det er andre tider som kommer opp nå, men fortsatt Torsdag og Søndag mellom 13. juni og 25. august:
J7 450 NCE-AES 09:15-12:10
J7 451 AES-NCE 12:45-15:40
 
Back
Top