Even92LN ScanFlyer Gold 22 Jun 2011 #1 En travel tirsdags kveld på OSL Ble noen timer på vollen etter jobb i dag, sammen med Helge Sakkestad og bestefaren hans. Kveldssol i ryggen og mye trafikk, sånn vi vil ha det Lar bildene tale for seg selv jeg..
En travel tirsdags kveld på OSL Ble noen timer på vollen etter jobb i dag, sammen med Helge Sakkestad og bestefaren hans. Kveldssol i ryggen og mye trafikk, sånn vi vil ha det Lar bildene tale for seg selv jeg..
H Hermann SF ScanFlyer Silver 23 Jun 2011 #3 Re: En travel tirsdags kveld på OSL Strålende, veldig bra. Ikke så veldig mye kritikk å gi, egentlig. Muligens en anelse skarpere?
Re: En travel tirsdags kveld på OSL Strålende, veldig bra. Ikke så veldig mye kritikk å gi, egentlig. Muligens en anelse skarpere?
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 23 Jun 2011 #4 Re: En travel tirsdags kveld på OSL Digg å se frakterne i luften, ellers som vanlig godt og variert.
putzmeister ScanFlyer Dusty 23 Jun 2011 #5 Re: En travel tirsdags kveld på OSL Pene bilder, har du reg på franskmennene?
Helgefly56 Newcomer 24 Jun 2011 #7 Re: En travel tirsdags kveld på OSL Bra bilder Even! Mange av mine ble ødelagt av lyset, men noen ble greie.
Re: En travel tirsdags kveld på OSL Bra bilder Even! Mange av mine ble ødelagt av lyset, men noen ble greie.
J JohanCarlbom Guest 26 Jun 2011 #8 Re: En travel tirsdags kveld på OSL Gillar din stil att fota, härliga bilder!
N NZ83 ScanFlyer Blue 26 Jun 2011 #9 Re: En travel tirsdags kveld på OSL Nei hva skal man si om dette? Gi oss mer!!! Mye mer!!! Likte ellers godt bilde av "Herken". Og det lille BA flyet som vel går til Aalborg eller Århus?
Re: En travel tirsdags kveld på OSL Nei hva skal man si om dette? Gi oss mer!!! Mye mer!!! Likte ellers godt bilde av "Herken". Og det lille BA flyet som vel går til Aalborg eller Århus?
viking1965 ScanFlyer Silver 26 Jun 2011 #10 Re: En travel tirsdags kveld på OSL Mye bra her,Even,men anbefaler at du jobber litt mere med bildene da noen er i overkant overeksponerte/lyse og derfor mister struktur/tegning
Re: En travel tirsdags kveld på OSL Mye bra her,Even,men anbefaler at du jobber litt mere med bildene da noen er i overkant overeksponerte/lyse og derfor mister struktur/tegning
V Vidar ScanFlyer Gold 26 Jun 2011 #11 Re: En travel tirsdags kveld på OSL Det her synes jeg var veldig bra Even. Jeg har også noen som blir litt overeksponerte innimellom,men jeg vet om et nettsted som bare vil ha sånne bilder..........hehe. Vidar
Re: En travel tirsdags kveld på OSL Det her synes jeg var veldig bra Even. Jeg har også noen som blir litt overeksponerte innimellom,men jeg vet om et nettsted som bare vil ha sånne bilder..........hehe. Vidar
TKDahl The Heraklion Spotter :) 26 Jun 2011 #12 Re: En travel tirsdags kveld på OSL Masse flott her ja TK