En Tirsdag på Gardermoen
Tar meg en liten pause fra eksamens-styret, og tar meg tid til å dele noen bilder fra sist tirsdag med dere
Like bortenfor bussholdeplassen (den som går til vollen) finner jeg LN-NOO
En SAS-maskin kom inn til gate, LN-BUF
Så kom bussen til vollen... idag var det utrolig mange SAS og Norwegian-maskiner, dette er LN-TUK
En noe lengre SAS-maskin, RRF
Første høydepunkt blir SunAir's dornier, OY-NCE
Enda noen propellfly, jeg tror det er en DHC-8-100, og en -300.
Først LN-WID
Så LN-WFO
En gris som den blir kalt, nok TUL nå
To amerikanere i et shot på Gardermoen... ikke vanlig at det ikke handler om 757 dette her
900531
Enda en SAS... de begynner å bli nokså kjedelige... fikk ikke reg da, men de er WIB i bakgrunnen
WIB igjen som tar av... bruker høy blender på proppell fly og på SAS/NAX, så det blir litt fart i bildene... (SAS/NAX har man jo råd til å feile
)
Den tredje amerikanern jeg ser idag... pleier å være den første. N4114O kom idag
Det blir tre NAX med winglets før neste høydepunkt
KKX
NOP
og NOM, til slutt
To be continued ASAP
Tar meg en liten pause fra eksamens-styret, og tar meg tid til å dele noen bilder fra sist tirsdag med dere
Like bortenfor bussholdeplassen (den som går til vollen) finner jeg LN-NOO

En SAS-maskin kom inn til gate, LN-BUF

Så kom bussen til vollen... idag var det utrolig mange SAS og Norwegian-maskiner, dette er LN-TUK

En noe lengre SAS-maskin, RRF

Første høydepunkt blir SunAir's dornier, OY-NCE

Enda noen propellfly, jeg tror det er en DHC-8-100, og en -300.
Først LN-WID

Så LN-WFO

En gris som den blir kalt, nok TUL nå

To amerikanere i et shot på Gardermoen... ikke vanlig at det ikke handler om 757 dette her

900531

Enda en SAS... de begynner å bli nokså kjedelige... fikk ikke reg da, men de er WIB i bakgrunnen

WIB igjen som tar av... bruker høy blender på proppell fly og på SAS/NAX, så det blir litt fart i bildene... (SAS/NAX har man jo råd til å feile

Den tredje amerikanern jeg ser idag... pleier å være den første. N4114O kom idag

Det blir tre NAX med winglets før neste høydepunkt
KKX

NOP

og NOM, til slutt

To be continued ASAP

Last edited: