CFM ScanFlyer Crusty 9 Feb 2006 #1 Vet ikke om denne har blitt postet tidligere, men en litt artig video som framstiller hverdagen for en airline pilot.
Vet ikke om denne har blitt postet tidligere, men en litt artig video som framstiller hverdagen for en airline pilot.
D Dag Viking ScanFlyer Mile High Club 9 Feb 2006 #2 Replying to Topic 'En slags video trip-report' Fin video, spesielt de siste 3 sekundene. Trodde et øyeblikk at du hadde startet i AA når jeg så topicen!
Replying to Topic 'En slags video trip-report' Fin video, spesielt de siste 3 sekundene. Trodde et øyeblikk at du hadde startet i AA når jeg så topicen!
LN-MOW Flyklapper Medlem 10 Feb 2006 #3 Replying to Topic 'En slags video trip-report' Originally posted by Dag Viking Fin video, spesielt de siste 3 sekundene. Click to expand... Enig. En slik velkomst faar som regel jeg ogsaa naar jeg kommer hjem fra en 'tur'!
Replying to Topic 'En slags video trip-report' Originally posted by Dag Viking Fin video, spesielt de siste 3 sekundene. Click to expand... Enig. En slik velkomst faar som regel jeg ogsaa naar jeg kommer hjem fra en 'tur'!