En riktig god tirsdags morgen Godtfolk!

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
God TIDLIG morgen alle sammen!

Jaggu meg, man må være tidlig på'n for å klare å slå EB'en med en god morgen hilsen her...

Tirsdagen er i emminga...Desverre spør du meg med tett snødrev, noe jeg personlig kan klare meg uten :drunk:

Når jeg ser det tette snødrevet og med 20 kts vind i tillegg er jeg glad for at jeg har kjøpt meg plass inne i parkeringshuset i Asker og slipper å stå ute......Det blir deilig å dra til Asker og sette seg inn i varm og deilig bil og uten så mye som en snøkorn på den....

Ellers blir det en rolig dag men med besøk av mitt faderlige opphave som skal ut og fly med Westair og ATP i kveld sammen med "minste" poden sin...

ha en fin dag alle sammen, og for dere som skal måke snø, PASS på ryggen!
;)

.. men du er ikke alene. Sitter her og venter paa start av dagens siste gjoeremaal, telekonfereanse med Thailand. Ikke lett aa faa til tider som passer for alle. Men det er verst for han stakkaren fra Geneve som skal vaere med .. hehe ..

Allerede en kuldegrad. Det blir kaaaaldt i natt. Selv om han Shark'en sikkert har det verre enn meg!

God "morgen" ja.. Snøføyk, vind og gradestokken viser -12c her på Jessheim. Får håpe situasjonen er bedre når jeg står opp igjen om 7 timer.

Ha en super dag!!

Originally posted by LN-MOW
telekonfereanse med Thailand. Ikke lett aa faa til tider som passer for alle. Men det er verst for han stakkaren fra Geneve som skal vaere med .. hehe ..
Been there, done that.. Telekonferanse i 2-3-4 tiden på natta er ikke helt tingen. Og dette var før "bredbånd" var utbredt, så man måtte jo sulle seg på jobben også.. :/

Glad morgen... Minus 9 grader og en del sne på bakken - men ikke så veldig mye - tross alt vant til Vilnius. I dag blir det en del møter før MS Pearl of Scandinavia seiler ut Oslofjorden 17.00 med meg ombord...:DEN Ha en bedre tirsdag...

glad tirsdag. Noen cm snø på trappen hjemme i Asker, da er det godt med kalosjer på bena, så skoene ikke er vasstrukne når man er fremme. Med URIX på iPoden blir togturen kortere. Takk NRK! Bare dét er nesten verdt lisenspengene

God morgen fra København. Blå himmel nå imorges, får se hvor lenge det varer for igår begynte det å sludde idet jeg skulle sykle hjem, noe som ikke hjalp på forkjølelsen. Forelesninger i hele dag!

God morgen frå Ørsta, eit ISKALDT Ørsta! HEr er det no -11 grader, og det er rått og kaldt! Men det tegnar til å verte ein flott dag, strålande sol og snødekte fjell!:D

God formiddag fra Fornebu. Det trekker like ille her som da det var flyplass, og turen fra tårnet bort til jobben var frisk i dag. Syv kalde og kraftig motvind på gangveien gjorde meg i alle fall våken.

Ryddeprosjektet på gutterommet fortsetter og fortsetter. Noen som har lyst på en ryggsekk (dagsturtype) fra OL på Lillehammer, med SAS-sponsormerke på?

Ha en brillefin dag!

Mvh Frode Forsker

Det føyker og det er kaldt på Nærsnes også.Mye indretjeneste etter et par uker med lesing og pugging,så snøen blir liggende en stund.Iallefall det som ligger igjen etter at Karl har vært i oppkjørselen med traktor og plog.Ryggen min holder pusten inntil videre!:D

...for 9 aar siden i dag, den gang i straalende vaer paa Rosario Orcas Island, med lyden fra en DHC Beaver svakt i bakgrunnen, ble vi gift.....og dagen startet med blomster (tulipaner) og frokost paa sengen til den lille italienerinnen.....saa langt er ikke vaeret det samme....men lyden av Beaver var perfekt naar jeg syklet forbi Kenmore Air's Lake Union base i dag......vinen for dagen er paa plass...en lokal Merlot - Northstar 2003....

Back