Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by FBU 4EVER
God morgen fra Nærsnes som får et lite streif av sol i ny og ne! Gårdagen gikk med til dugnad i vel'et.Vi var kun to som møtte opp.Tøyet mitt er fremdeles fuktig.
Helg rett rundt hjørnet!Lørdagen tilbringes i sete 0A til SEA! Topp!
Originally posted by Bizflyer
Originally posted by FBU 4EVER
God morgen fra Nærsnes som får et lite streif av sol i ny og ne! Gårdagen gikk med til dugnad i vel'et.Vi var kun to som møtte opp.Tøyet mitt er fremdeles fuktig.
Helg rett rundt hjørnet!Lørdagen tilbringes i sete 0A til SEA! Topp!
Er dere 3 eller 4 i cockpit på turen til SEA? Hvor mye pause får du i løpet av flyturen?
Blir du mange dager i SEA før du flyr tilbake?
Hilsen
Nyskjerrig!:cool2
Originally posted by BU662
Shame on you! Hvorfor har du ikke bestillt en Thinkpad??? IBM rules!!!:lol
Shame on you! Hvorfor har du ikke bestillt en Thinkpad??? IBM rules!!!:lol
(Jeg er iallefall meget glade med min T60 selv om jeg ikke kunne har dette med Norsk XP, men kanskje kjöper jeg dette senere...)
Originally posted by LN-MOW
Thinkpad??? Naeh ... de er for dyre i forhold til ytelsen .. Fikk meg en ordentlig krembolle av en Dell med oppgradert batteri, RAM, HD og annet for litt over 800 daler ..
Originally posted by LN-KOG
Hva slags Dell har du?
Originally posted by LN-KOG
IBM lager ikke PC-er lenger. Det er det lenge siden de sluttet med...
Originally posted by GFL
Helg nei, er nå arbeidsuka starterHatt fri 1 uke nå, så til helgen blir det vekterkurs :thumbup
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.