En ny flyfreak er født

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
En ny flyfreak er født

Min lille datter på snart ti måneder fikk årets gave av sin farmor og farfar denne uken - pappan er også fornøyd!

Attachments

• AirPooh2.jpg
    AirPooh2.jpg
    167.3 KB · Views: 11
Re: En ny flyfreak er født

WN 737n er også i flittig bruk - bre se her:

Attachments

• Untitled-11.jpg
    Untitled-11.jpg
    98.9 KB · Views: 11

Artig sak...:) Må være ment for ops på hangarskip, eller trange kjøkken..., ser at vingene er slått opp...:D

Originally posted by LN-SSL
Artig sak...:) Må være ment for ops på hangarskip, eller trange kjøkken..., ser at vingene er slått opp...:D

rett før dette bildet ble tatt hadde vi et lite uhell - det far trodde var STOR konsentrasjon, viste seg å være ubalanse, og frøkna havnet i gulvet - da er det bra med hangarskip-vinger!

hmm, ser ut til at jeg må ta en fotosession med både SEA-bjørnen og Babar og sende til folket, og før du spør LCH, vi HAR lest flyplassboken, men jeg tror hun er litt ung ennå - slipper jeg henne løs med den nå blir den nok bare spist opp...

Skal tidlig krøkes ja. Min sønn (5 måneder) leker fly hos fotografen (praktisk med fotograf som gir oss fulle rettigheter på bildene)

...og så var vi visst og shoppet en sånn hylle i dag:

biggleshyllanvit.jpg

Bildet er dessverre litt lite, men den er utrolig tøff i virkeligheten. Bamsen følger med :)

Herlig bilde, André! Fin fyr med herlig smil for alderen. Ser ut som han har tenkt å gå inn for en trepunktslanding også. :) Ser at dere har flyttet sørover (?) - hvilken fotograf har dere brukt?

Originally posted by Falcon Herlig bilde, André! Fin fyr med herlig smil for alderen. Ser ut som han har tenkt å gå inn for en trepunktslanding også. :) Ser at dere har flyttet sørover (?) - hvilken fotograf har dere brukt?
Hehe. Joda, vi har flyttet sørover. Vi brukte Eva Rose Furmyr, hun har studio på Grünerløkka. Fotograferer digitalt (Nikon D2X), og vi fikk alle bildene på CD. Tatt i betraktning at du kan printe bildene hvor du vil er det veldig rimelig, hun tar nemlig ikke stort mer enn en "vanlig" fotograf. Veldig personlig og kreativt også.

(glemte linken jeg; http://www.evarose.no/)

Vi må møtes på R.O.O.M en dag CK!! Kanskje før vi drar til KOG. R.O.O.M. ligger rett nede i gaten her...

vi kan jo SI det er til Prinsessen...:up:

Originally posted by Andrev
Skal tidlig krøkes ja. Min sønn (5 måneder) leker fly hos fotografen (praktisk med fotograf som gir oss fulle rettigheter på bildene)

27.jpg

...og så var vi visst og shoppet en sånn hylle i dag:

biggleshyllanvit.jpg

Bildet er dessverre litt lite, men den er utrolig tøff i virkeligheten. Bamsen følger med :)

Forsiktig med den manøvern der du !.

Jeg gjore det der med min lille nevø da han var baby (nå er han snart 4 år)... Det er en feil jeg ikke kommer til å gjøre en gang til. Iallefall ikke uten beskyttelse. Det skal vel ikke så mye fantasi til for å finne ut hvordan det gikk,men vi kan jo si at "taktisk bombetokt" evt "brannslukkingshelikopter" er ganske så dekkende

(Nydlige barn begge to de der, dere må huske å lære dem basis i foto og flygjenkjennign før de kommer i barnehagen og blir ødelagt av "barnetv" ):biggrin

Replying to Topic 'En ny flyfreak er født'

Det ryktes at den nevnte hyllen er på salg til 550 hos R.O.O.M i desember! Løp og kjøp!

Har nettopp satt den vi kjøpte på rommet til minstemann. Den er utrolig tøff!

Back