Even92LN ScanFlyer Gold 9 Aug 2009 #1 En nokså vanlig lørdag på OSL ... Var en tur på OSL i går, på vollen i nord-øst, og tok noen bilder =) Ikke så mye å skryte av, men kan da legge ut det jeg har Naturlighvis landet Koreaneren på 19R hvor vi ikke stod... Men fikk den i hvertfall på avgang da
En nokså vanlig lørdag på OSL ... Var en tur på OSL i går, på vollen i nord-øst, og tok noen bilder =) Ikke så mye å skryte av, men kan da legge ut det jeg har Naturlighvis landet Koreaneren på 19R hvor vi ikke stod... Men fikk den i hvertfall på avgang da
Even92LN ScanFlyer Gold 9 Aug 2009 #2 Re: En nokså vanlig lørdag på OSL ... Så skulle Thai med sin A340-600 (HS-TNE) av sted. Lang og flott Så begynte det å hølje ned akkurat i det den skulle dra x) Det var det =)
Re: En nokså vanlig lørdag på OSL ... Så skulle Thai med sin A340-600 (HS-TNE) av sted. Lang og flott Så begynte det å hølje ned akkurat i det den skulle dra x) Det var det =)
Halvorsn ScanFlyer Molded 9 Aug 2009 #3 Re: En nokså vanlig lørdag på OSL ... jeg synes vanlige dager bare blir bedre og bedre på OSL, jeg! flotte bilder
Re: En nokså vanlig lørdag på OSL ... jeg synes vanlige dager bare blir bedre og bedre på OSL, jeg! flotte bilder
putzmeister ScanFlyer Dusty 9 Aug 2009 #4 Re: En nokså vanlig lørdag på OSL ... Kjempe fin serie MVH Stein Olsen
HS-TGA ScanFlyer Blue 10 Aug 2009 #5 Re: En nokså vanlig lørdag på OSL ... Finnes ikke flottere fly enn A346!
svgspotter ScanFlyer Gold 10 Aug 2009 #6 Re: En nokså vanlig lørdag på OSL ... Drit fine bilder ! (-: