Toby91
ScanFlyer Silver
En nesten vanlig søndag
Hallais!
Da var det dags for nye bilder fra min side, som initativtaker til en spottetur på søndagen sammen med Scandinavian og aleksanderwoods fra forumet er det også på sin plass med bilder!
Det var en superduper dag med knallvær og både E190 og 737BBJ. Begynte min kjøretur hjemme fra Austrheim halv 8 om morgenen og var hjemme igjen rett før 9 om kvelden. Så en hel dag i bevegelse! Nok snakk, her kommer bilder. Det er vel nesten 50 
Starter av med et lite sjarmtroll, Leif viking
KLM kom med en Fokker 70
På ramp stod denne 737BBJ maskinen fra US navy, det kom et følge, sikkert i sammenheng med dåpen av et nytt marinefartøy i Bergen, noen som vet hvem det var?
Når 7 stykker står og fotograferer et fly ble denne karen litt "lei"
Også en annen mer fotogen spurv.
Etter en stund kom Jungeljeten til Cityline taxende for å returnere snuten hjem.

Hallais!
Da var det dags for nye bilder fra min side, som initativtaker til en spottetur på søndagen sammen med Scandinavian og aleksanderwoods fra forumet er det også på sin plass med bilder!

Starter av med et lite sjarmtroll, Leif viking

KLM kom med en Fokker 70

På ramp stod denne 737BBJ maskinen fra US navy, det kom et følge, sikkert i sammenheng med dåpen av et nytt marinefartøy i Bergen, noen som vet hvem det var?

Når 7 stykker står og fotograferer et fly ble denne karen litt "lei"

Også en annen mer fotogen spurv.

Etter en stund kom Jungeljeten til Cityline taxende for å returnere snuten hjem.

Last edited: