En liten påskhälsning från ARN

Savipix

ScanFlyer Rusty
En liten påskhälsning från ARN

Ibland när man har varit på skift i 14 timmar kan det vara skönt att dra sig undan en stund och vad är då bättre än att besöka lastningen och ta seden dit man kommer!? PMZ på OSL språk ;)

n501997851_480563_9258.jpg

Re: En liten påskhälsning från ARN

Jeg har alltid ment at de som av og til tar seg en "lur" på jobb er de som jobber hardest...;)

noe sånt må vi få i "Apburen" også

Yes, du ser band 4 i bakgrunden dvs gamla delen av T5.
Skall för övrigt säga att kvällen efter när jag var nere igen så hade SGS en snittid på 11,5minuter från on block till första väskan (tid tagen på 12 flighter). Det får ändå anses som godkänt tycker jag, speciellt med tanke på att 4-5 var 757 och 330 ;)

11,5 minuter är för övrigt den tid det tar från att du checkar in din väska tills att den kommer ner till sorteringen.

Yes, du ser band 4 i bakgrunden dvs gamla delen av T5.
Skall för övrigt säga att kvällen efter när jag var nere igen så hade SGS en snittid på 11,5minuter från on block till första väskan (tid tagen på 12 flighter). Det får ändå anses som godkänt tycker jag, speciellt med tanke på att 4-5 var 757 och 330 ;)

11,5 minuter är för övrigt den tid det tar från att du checkar in din väska tills att den kommer ner till sorteringen.
Tyckte att det såg bekant ut.
Full gas i trucken med andra ord.:cool:
Fast kommer det en 330 med burkar så kan man ju få bra tider in till bandet.

/Daniel

Back