• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En liten hikk i morgen på forumet

Utflyttet

Ute på tur
En liten hikk i morgen på forumet

Jeg må flytte litt på maskinen som forumet snurrer på for tiden. Jeg har gjort mine forberedelser og tror at jeg skal holde hikket til 5-10 minutter. Jeg sjekker av når jeg våkner hvordan vi ligger an, og våkner jeg tidlig tar jeg det da, og blir det ikke da så blir det i morgen kveld.

Null endring i forum, databaser, kode eller noe, bare bytte av IP fra 194.24.253.noe til 89.250.115.noe.

-A

PS: Kan noen som har noe de skulle ha sagt på forumet lage denne sticky?

Re: En liten hikk i morgen på forumet

Ordnet!

Vi lar tråden henge ut dagen i tilfelle noen skulle ha noen problemer. Skulle noen sitte bak en feilkonfigurert DNS så er vårt nye hjem 89.250.115.85, men all gammel DNS-info skal være død for lenge siden...

-A :)

Re: En liten hikk i morgen på forumet

En liten oppdatering. Jeg har hatt et par henvendelser som sier at bookmarks og gamle måter å komme seg inn ikke fungerer. Dere som sliter med dette har sikert gamle linker som "www.scanairforum.net" og ikke "forum.scanair.no".

Det er foreløpig noe snurr rundt å få oppdatert scanairforum.net og scanair-forum.net pga. påskestengt.

-A

Back