En liten hemmelighet om setevalg

Hvis du skal velge sete før 22 timer før avgang, så må du inn på mine bestillinger, og bestillingen må være gjort på SAS sine sider. Har du booket hos et reisebyrå, som f.eks. WIAS, så får du ikke gjort dette.

Hvis du skal velge sete før 22 timer før avgang, så må du inn på mine bestillinger, og bestillingen må være gjort på SAS sine sider. Har du booket hos et reisebyrå, som f.eks. WIAS, så får du ikke gjort dette.
Da er det jo genialt at man kan gjøre det på lufthansa.no under My Bookings.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Jeg forsøkte dette lørdag. Jeg var BN1, endret til EBG, men fikk "sete ikke tilgjengelig" (selv om hele setekartet ble grønt - altså liksom tilgjengelig). Vet ikke hva det kommer av, kanskje driver de og endrer.

Kan bekrefte at dette fungerer på SK347 i morgen tidlig. Legger også merke til at boarding passet nå sier at jeg har EBG. Vil dette fungere til feks. Fasttrack på OSL?

Kan bekrefte at dette fungerer på SK347 i morgen tidlig. Legger også merke til at boarding passet nå sier at jeg har EBG. Vil dette fungere til feks. Fasttrack på OSL?

Nei, du må bruke andre triks for å lure det inne der

Dessuten er det ikke fast track for innenriksreisende

Når du sier at boardingpasset ditt nå sier EBG, begynner jeg å lure på om det da også vil stå EBG i systemet og paxlisten. Da kan det jo hende at man kan manipulere seg til EBG-status i forbindelse med interkontinentale flighter, og dermed øke sjansene for op-up dramatisk...? Bare en tanke.

Kanskje jeg skal prøve å endre til EBP ;)

Når du sier at boardingpasset ditt nå sier EBG, begynner jeg å lure på om det da også vil stå EBG i systemet og paxlisten. Da kan det jo hende at man kan manipulere seg til EBG-status i forbindelse med interkontinentale flighter, og dermed øke sjansene for op-up dramatisk...? Bare en tanke.

Kanskje jeg skal prøve å endre til EBP ;)

Men hvis du da bruker kortet ditt som boarding pass, blir det vel problemer, siden det ikke er EBG? Kanskje lurest å skrive ut et ;)

Når du sier at boardingpasset ditt nå sier EBG, begynner jeg å lure på om det da også vil stå EBG i systemet og paxlisten.

Nei, det gjør det ikke. Er kun boardingpasset som får det skrivet på seg. I systemene, inkludert når man leser av boardingpasset vil din reelle status komme opp

Krever dette lille setevalgtrikset at man allerede er medlem av EuroBonus-systemet?

Gjør nok det....eller...vet ikke.Prøv å sett inn et fiktivt nr og se.....

På en annen side : om du er medlem,sånn som meg, så funka det for morgendagens lille utflukt..... :D

Back