OK, som moderator så krever at jeg ingen som leser denne tråden bruker denne metoden til å ta 2C eller 3C. Finner jeg noen i de setene som ikke ser ut som de hører hjemme der forlanger jeg å se billett-kvittering og/eller kortet.
-A
Samme går for 1A
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
OK, som moderator så krever at jeg ingen som leser denne tråden bruker denne metoden til å ta 2C eller 3C. Finner jeg noen i de setene som ikke ser ut som de hører hjemme der forlanger jeg å se billett-kvittering og/eller kortet.
-A
Saa faar vi se hvor lang tid SAS IT bruker paa aa faa ut hodet av..... :rolleyes
ph-ndr KREVER:
Først meg selv, så meg selv, etterpå meg selv og alltid meg selv :up:
ph-ndr: At du skal se min billett eller kort kan du bare se opp i det blå etter![]()
Det er litt morsomt å se at noen føler seg tråkket på tærne... De eneste setene med status er dog ikke reservert til lasten (pax)![]()
De eneste setene med status er dog ikke reservert til lasten (pax)![]()
Det er litt morsomt å se at noen føler seg tråkket på tærne... De eneste setene med status er dog ikke reservert til lasten (pax)![]()
Funka ikke for SK2302 imorgen tidlig...
Noen vil jo ha det de betaler for
Fullpris er fullpris, da skal ikke de beste setene være opptatt av noen med billig billett som har tastet inn "feil" kode på sjekk-inn
Reiser ganske ofte innenriks, og uavhengig av om jeg reiser på Flex eller Economy må jeg si at jeg ikke skjønner hva som er så gjevt med å sitte helt foran i en all-economy cabin.
Får bare feilmelding "Finner ikke navnet - kontroller dine søke kriterier" selv om det som er lagt inn er korrekt. Kan ikke innsjekk funksjonen og valg av sete benyttes før det er maks 22 timer til avgang?!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.