En liten hemmelighet om setevalg

OK, som moderator så krever at jeg ingen som leser denne tråden bruker denne metoden til å ta 2C eller 3C. Finner jeg noen i de setene som ikke ser ut som de hører hjemme der forlanger jeg å se billett-kvittering og/eller kortet. ;)

-A

Samme går for 1A ;)

ph-ndr KREVER:
Først meg selv, så meg selv, etterpå meg selv og alltid meg selv :up:

ph-ndr: At du skal se min billett eller kort kan du bare se opp i det blå etter :colgate:

Skal jeg nå først misbruke min makt her inne vil jeg da ha noe reelt igjen for det? ;)

-A

Det er et lite "easter egg" i SAS innsjekk.... Det er noe vi kjenner til, men det har ikke vært prioritert å fikse det. Kos dere mens dere kan, vi knekker "påskeegget" i løpet av høsten

Det er litt morsomt å se at noen føler seg tråkket på tærne... De eneste setene med status er dog ikke reservert til lasten (pax) ;)

Det er litt morsomt å se at noen føler seg tråkket på tærne... De eneste setene med status er dog ikke reservert til lasten (pax) ;)

Noen vil jo ha det de betaler for ;)
Fullpris er fullpris, da skal ikke de beste setene være opptatt av noen med billig billett som har tastet inn "feil" kode på sjekk-inn

De eneste setene med status er dog ikke reservert til lasten (pax) ;)

Denne har vi hatt før, men er verdt å gjenta...

seat_selection.png

Fin den, Polaris :) Kanskje det er derfor vi kan sjekke inn 22 timer før takeoff... slik at kapteinen kan få to timer på seg (24t før takeoff) på å reservere 0A.

Ph-ndr; neida, jeg sa noen, ikke alle :-)

Brukte dette for å sikre kona (EBS) bedre seter TOS-CDG t/r. :up:

Ellers var det interessant å gå på "lufthansa.no - My Bookings - Retrieve single booking" for å velge seter for 5 stk på OSL-CPH-OSL delen av TOS-BKK med SK i november/desember.

Det er jo mer brukervennlighet for SK på *alle andre* siter enn sas.no! :headbang

Prøver: sjekker inn med ref.nr. Legger inn EBS. Velger sete og confirm. Forandrer til EBG, men kommer ikke opp da heller. Heller ikke etter andre og tredje åpning ;)

Noen vil jo ha det de betaler for ;)
Fullpris er fullpris, da skal ikke de beste setene være opptatt av noen med billig billett som har tastet inn "feil" kode på sjekk-inn

Reiser ganske ofte innenriks, og uavhengig av om jeg reiser på Flex eller Economy må jeg si at jeg ikke skjønner hva som er så gjevt med å sitte helt foran i en all-economy cabin. Reserverer som regel alltid sete litt lengre bak, for etter min erfaring er sjansen større for at man får en treseter alene, evenetuelt bare må dele den med 1 annen, når man sitter der i stedet for å trøkke seg sammen ved utgangsdøra.

Reiser ganske ofte innenriks, og uavhengig av om jeg reiser på Flex eller Economy må jeg si at jeg ikke skjønner hva som er så gjevt med å sitte helt foran i en all-economy cabin.

På mange (alle?) er det litt bedre benplass på de fremste radene. Dog av varierende grad. Itillegg er man jo først ut av flyet

Jeg reiser som oftest på flex da min oppdragsgiver vil det, og da bruker jeg å ta sete 1A. Dette har bedre beinplass en resten av flyet. 1F er dog ikke å anbefale på -500 serien ihvertfall. Samme, eller nesten kortere ;)
Jeg bruker å sitte på rad 1, for da er jeg først ute av flyet(reiser nesten hele tiden baggasjeløst) og mye enklere å feks få en ekstra kopp kaffe :)

Får bare feilmelding "Finner ikke navnet - kontroller dine søke kriterier" selv om det som er lagt inn er korrekt. Kan ikke innsjekk funksjonen og valg av sete benyttes før det er maks 22 timer til avgang?!

Får bare feilmelding "Finner ikke navnet - kontroller dine søke kriterier" selv om det som er lagt inn er korrekt. Kan ikke innsjekk funksjonen og valg av sete benyttes før det er maks 22 timer til avgang?!

Innsjekk er maks 22 timer før avgang. "Mine bestillinger" skal være tilgjengelig før det.

Back