En liten filmsnutt fra Bodø for å innlede Gullrekken

Re: En liten filmsnutt fra Bodø for å innlede Gullrekken

Denne videoen likte jeg veldig godt! Kjempefine scener og hvordan de kombinerte alle aktørene på en eller annen måte, f.eks. entusiasmen hos både gutten og flygeren da gutten fløy modellflyet. Skal være forsiktig å gi for mye bra kritikk siden kritikere kan gå et annet sted å skrive ;) Som aviatørfrelst hadde jeg fått gåsehud på ryggen om jeg var fra Bodø!

Denne filmen var veldig bra.....:up:

Kort og godt; vanvittig bra. All honnør til dem som står bak denne filmen, spesielt regi, foto og klipp var knallbra!

hei å hå

H.

Stilig film fra folka i News on Request! :up:

så my fly i en film
åså mangla de flyfag :(
ellers en veldig bra film

Flott film, og wow, for noen krystallklare bilder på den filmen!

:devot:

En veldig (!) fin film fra en stygg by........ :colgate: :p

Gåsehud er allerede nevnt lenger opp - det slutter jeg meg til! :up:

Dette var en flott liten film om flybyen Bodø, kjapp og tett klipping uten særlige dødpunkter - men kanskje litt vel mange temaer komprimert på kort tid? Veldig bra med gutten i starten og slutten, det skaper den lille historien som binder sammen helheten. (og dette var ikke filmkritikk, men min egen subjektive mening som flyfreak! ;) )

Veldig bra med gutten i starten og slutten, det skaper den lille historien som binder sammen helheten.
Hør hør!

hørhørhørhørtekstfyll

Utrolig flott film. :up:

Vekker mange minner fra førstegangstjenesten jeg hadde der. Det har jammen blitt 11 år siden... tiden flyr ja.

Flott film som hedrer det gode flymiljøet i Bodø! Nesten som gåsehuden kom frem ja... :up:

Vekker minner fra førstegangstjenesten for ... lenge siden.. 15 år siden *grøss*

Alt man skulle ønske å gjøre omigjen

Sykt bra når man fikk se slutt resultaten av den! Ganske imponerende film, i tillegg til at det var en masse kjenninger som var filmet :)

Synes også at det var en veldig fin film!!!

Kjempe bra film og viser vel stort sett alt av flyrelatert Bodø bortsett fra Flyfag. Forøvrig bekrefter den også det jeg trodde jeg så i går. Ny Gul brannbil på Flyplassen :)

Back