En liten filmsnutt fra Bodø for å innlede Gullrekken

Re: En liten filmsnutt fra Bodø for å innlede Gullrekken

Hva er bakgrunnen for filmen? Hvem har tatt initiativet og hvem er egentlig målgruppen? Kjempefin film, men jeg antar at det her er lagt så mye ressursser i produksjonen at det er en mer seriøst ment produksjon en bare en generell "skrytefilm"?

Eller er Bodø-folket bare så entusiastiske på byens vegne?

Jeg likte det iallfall!

Dette vekker gode minner fra da jeg tjenestegjorde i Bodø. Fantastisk film!

Kjempe bra film og viser vel stort sett alt av flyrelatert Bodø bortsett fra Flyfag. Forøvrig bekrefter den også det jeg trodde jeg så i går. Ny Gul brannbil på Flyplassen :)

Flyfag var på videoen opp til flere ganger :)

Hva er bakgrunnen for filmen? Hvem har tatt initiativet og hvem er egentlig målgruppen? Kjempefin film, men jeg antar at det her er lagt så mye ressursser i produksjonen at det er en mer seriøst ment produksjon en bare en generell "skrytefilm"?

Eller er Bodø-folket bare så entusiastiske på byens vegne?

Jeg likte det iallfall!

Det var en flytekniskcamp i Bodø for en månedstid tilbake siden ca, hvor de lagde en film som skulle vise hvordan flymiljøet i byen var. Vi hadde flere henvendelser på Flyfag linjen hvor de skulle filme litt her og der, som vises i filmen opp til flere ganger.

Målgruppen vil jeg tippe var de 10`ende klassingene som fikk omvisning hos Bodø Vgs avd. Flyfag, Widerøe og Forsvaret F16/MK-43B.
De som vil se mer til dette, finner det på An.no et eller annet sted.

Fra Avisa Nordland:

Strategisk Utviklingsprogram Luftfart har sammen med News On Request laget en film som skal promotere Bodø som Flybyen Bodø.

Filmen som lanseres denne uken skal benyttes til å promotere Luftfartsbyen Bodø og vise bredden i byens luftfartsmiljø.

I tillegg til å være tilgjengelig på nett, skal filmen vises i forbindelse med konferanser, møter og lignende og ellers der noen ser nytten.

Mer om Strategisk Utviklingsprogram Luftfart her.

Mvh,

Last edited:

Bodø har mange luftfartsrelaterte arbeidsplasser, og for å kunne trekke til seg søkere er det viktig med jevnlig oppdatert markedsføring ovenfor relevante grupper og individer; eksempelvis søkere til flyskoler, lærere og elever til flytekniske skoler, jurister og inspektører til Luftfartstilsynet, bakkeansatte og flygende til Widerøe, flyteknikere til en rekke selskaper, oppegående servicepersonell til SGS og Røros, og så videre.

Back