En liten bit av 06

sail4fun

ScanFlyer Mile High Club
En noen meter lang bit av 06 som et minne, ned mot Bærums nye flotte park og badestrand

Attachments

• P4200021.JPG
    P4200021.JPG
    47.4 KB · Views: 460
  • P4200023.JPG
    P4200023.JPG
    78.7 KB · Views: 468
Last edited:
En noen meter lang bit av 06 som et minne, ned mot Bærums nye flotte park og badestrand

Jeg var ute og tråkket godt på den asfalt-biten der i fjor sommer, etter at de åpnet felles-området. Men jeg er veldig i tvil om dette er original asfalt, bare med nye markeringer.. Tror kanskje de har anlagt det for å gi et glimt av fortiden..

Og de rare betong-markeringene som ligger i rekke, er ikke i retning 06 for å si det slik, kanskje mer 05...

Jeg var ute og tråkket godt på den asfalt-biten der i fjor sommer, etter at de åpnet felles-området. Men jeg er veldig i tvil om dette er original asfalt, bare med nye markeringer.. Tror kanskje de har anlagt det for å gi et glimt av fortiden..
QUOTE]

Samme tanke har jeg. Asfalten ser altfor ny ut og uten noe slitasje, så dette er nok nytt dekke lagt der for å markere at det har vært rullebane der tidligere.

Dessuten er merkingen hvit. Norge benytter gul merkemaling på rullebanene, primært grunnet vinterforholdene.

Espen

Dessuten er merkingen hvit. Norge benytter gul merkemaling på rullebanene, primært grunnet vinterforholdene.

Espen
På FBU vekslet de mellom gult og hvitt.... og i avlsutningsåret 1998 var merkingen på bane 06/24 hvit, så slik sett kunne det stemt med originalen.

Back