En kveld på vollen og ett knippe bilder.

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
En kveld på vollen og ett knippe bilder.

Var på vollen en tur ikveld. Hadde med nyanskaffelsen , så dette må jo dokumenteres. Desværre ikke noe spennende, men jaja, fly er fly

osl8aug1101.jpg

osl8aug1102.jpg

osl8aug1103.jpg

osl8aug1104.jpg

osl8aug1105.jpg

osl8aug1106.jpg

osl8aug1107.jpg

osl8aug1108.jpg

osl8aug1109.jpg

osl8aug1110.jpg

osl8aug1111.jpg

osl8aug1112.jpg

osl8aug1113.jpg

osl8aug1114.jpg

osl8aug1115.jpg

osl8aug1116.jpg

osl8aug1117.jpg

osl8aug1118.jpg

osl8aug1119.jpg

Re: En kveld på vollen og ett knippe bilder.

Flotte, klare og skarpe bilder :) Gratulerer med nytt kamera.

TK :fly

Ser ut som du trives med det nye kameraet.
Fine bilder!

Vidar

Ser ut som du trives med det nye kameraet.
Fine bilder!

Vidar

Det er ikke rart, han har jo fått et mannekamera :baeh

Syntes Thomas var finest, men kimser heller ikke av resten.

He he....du ble heftig iaktatt fra politihelikopteret.

Fine bilder. Har ikke fått sett på mine ennå.

Pene bilder, morsomt å prøve ut nytt utstyr. Tok du bilde av LN-BRI like over kl. 2030 på 19L? Jeg kom med den fra Rtomsø og så det var et par biler på vollen da.

Pene bilder, morsomt å prøve ut nytt utstyr. Tok du bilde av LN-BRI like over kl. 2030 på 19L? Jeg kom med den fra Rtomsø og så det var et par biler på vollen da.

Jaggu godt at du kom deg helskinnet fra Rtomsø :lol:

Næ desværre, selv med 400 mm er 19L litt langt borte, har prøvd å ta ett par der ,men det har stortsett bare blitt grums.

Næ desværre, selv med 400 mm er 19L litt langt borte, har prøvd å ta ett par der ,men det har stortsett bare blitt grums.

Grums? Det er Canon det:stir
Til tross for Vidar's stalltips,landet SAS'n selvfølgelig på 19R mens jeg stod og somlet på vollen på østre bane i går morges.
Fullt mulig å få greie bilder på lang avstand,men selvfølgelig lettere hvis sola står gunstig til..

Ellers flotte bilder og samtidig grattis med nyervervelsen:D
Hercen tok forøvrig en lowpass tvers over OSL i går,men da stod jeg også klønete til på nordenden av østre:headbang

SAS_A330_web

joa det er for all del mulig, men jeg syntes ikke det blir SÅ bra.. men "bare grums" er å ta litt hardt i kanskje..

IMG_4859.jpg

joa det er for all del mulig, men jeg syntes ikke det blir SÅ bra.. men "bare grums" er å ta litt hardt i kanskje..

IMG_4859.jpg
Skjønte vel at du hadde noe på lager.:p
Ikke noe å skjemmes over dette.
Utfordringen når man skyter såpass langt og samtidig cropper ganske mye er jo å fjerne støyen som uvergelig dukker opp uten at det går på bekostning av detaljer. RAW-konverteren og Photoshop gjør en ganske grei jobb,men bedre verktøy finnes uten at jeg er noen ekspert på disse.

Back