• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En herlig onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Gleder meg til i kveld! Say no more...

E!

Attachments

• 27052009_003.jpg
    27052009_003.jpg
    88.3 KB · Views: 138
[reklame] Og for norske seere, så sendes kampen direkte på Viasat4, eller for de med HD-mottakere, på Viasat Sport HD, fra kl 19:30 i kveld:) [/reklame]

Jaggumeg skinner ikke sola i dag :). Tre arbeidsager atte ende, før en tar seg litt ferie, og kommer seg opp i luften.

Med ønske om en god dag :)

God formiddag - fått ryddet opp en del i inboxen etter langhelgen "over there". Inntatt litt god kaffe og en skikkelig brødblings til lunsj. Skal tømme fotoapparatet i kveld og se om jeg finner noe å legge ut etter hvert. Uansett var både reise og opphold, meget bra og hotellet kom ut litt bedre enn forventet.

Nå er det mindre enn 30 minutter til det er Sancerre i glasset...

Og CL-finale blir det her paa WIAS-kontoret i ATL ogsaa - kanal 47 hos Comcast (ESPN2).

19 grader her - regn og bommelibom i vente. Skal vare et par dager til og saa ser det ut som det blir godvaer en stund.

Rett og slett tenke "hva er det vi skal ta bilde av", og deretter få fokuset dit og få bort forstyrrende elementer.

Flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ........ (og bruk manuell fokus saa unngaar man distraksjoner for kameraet.)

God morgen fra SEA. Det ble shopping mesteparten av gaarsdagen. Idag er det planer om aa ta Beaver eller Otter paa "kalosjer" til Victoria Island med retur i ettermiddag, men det ser ut som resten av reisefoelget har endret planene, saa vi faar se.
Ha en fin dag!

God lunsj fra Chicago.

Siste kontordag denne uka som fylles med ett par kundetelefonmøter og reiseregninger. I morgen skal man på dagstur til noe så eksotisk som Springfield, MO (SGF). Hjemme i 4 tiden, heldigvis var vaskekjerringa innom i går slik at kåken er shina og gjestesenga skifta til at Someone ankommer i morra kveld.

Ser at alle Liverpool fansene på forumet har tatt Barcelona til sitt bryst, får vel gjøre det samme. Egil, hva f... er det slags t-skjore du har? European Cup Final?? Du må slutte å kjøpe himlaga piratskjorter av dingoer på gata:D;)

Og vi andre her nede forventer resultater fra deg Speedy! Bare så du vet det...

Du har ikke vært helt heldig med været i det siste men... Ble det no' spotting?

Egil, hva f... er det slags t-skjore du har? European Cup Final?? Du må slutte å kjøpe himlaga piratskjorter av dingoer på gata:D;)

Hva? Han sa det var ekte saker, og at inntektene gikk til en god sak :p
Uansett, nå er det like før . . .

E!

Og vi andre her nede forventer resultater fra deg Speedy! Bare så du vet det...

Du har ikke vært helt heldig med været i det siste men... Ble det no' spotting?

Jeg er fullt klar over det - føler presset !

Var nydelig på mandagen og begynnelsen av dagen, har tre bilder fra KRS i køen nå - så har fått noe! =)
Satser på en del godbiter i neste uke, for i morgen skal jeg til Evje og dekker befalselevene sine skytetrening (jeg vil også skyte!!) og fredag flyr jeg til Bergen.

Her sitter man og koser seg med Marginal Costs og Revenue - som helst skulle passe sammen, men som ikke ser ut til å gjøre det....

Ha en bedre aften med fotball, eller hva det er som går på televisjonen!

Back