En gyllen høst-ettermidag på Kvernberget

flyKSU

ScanFlyer Gold
En gyllen høst-ettermidag på Kvernberget

Ikke så mye uvanlig på Kvernberget i dag (bortsett fra en Beech 200 som suste over hodet mitt, uten at jeg fikk tatt bilde av den selvsagt). Men været var upåklagelig så jeg tok meg en tur oppover i den flotte høstsola. Er som sagt fremdeles veldig nybegynner med Photoshop, men men. Her er i alle fall det jeg fikk på turen:

1.jpg

Jeg har funnet meg en ny favorittspotterplass, og den er hvor vindpølsa ved Flyplassveien. Der er du ca. 10 meter fra hvor flyene lander (om de kommer inn over RW07), og gjør at man kan ta bilder fra stilige vinkler. Anbefales.

2.jpg

Fokker 50 et par sekunder før Touch-down

3.jpg

Og her har den kommet seg på plass på gaten

4.jpg

Slenger med ett til av denne

6.jpg

SK2303 fra OSL var noe forsinket, og kom landene uten at jeg la merke til det. Fikk noen bilder av den da

7.jpg

”Captain, you have smoke comming out of your wing”

8.jpg

Flotte farger på himmelen

9.jpg

På gate

10.jpg

Og her drar’n igjen

11.jpg

Runder av med dette bilder. Synes det Illustrerer godt hvordan stemningen var der oppe. Takk for titten, og kommentarer og tilbakemeldinger er alltid velkomne :)

Dette var sinnsykt bra :up: For å være helt ærlig. Noen av bildene er noe av det peneste flybildene jeg har sett :cool:

Re: En gyllen høst-ettermidag på Kvernberget

Flotte bilder, Jomar!!!! Fin stemning fra Kvernberget....., og så dampdrevet 737 da gitt...:colgate: (Bilde nr. 5)

Stemningen og lyset er nesten det samme som jeg opplevde over Valdresflya i dag (Nei, ikke OVER som i fly, men langs veien. Skulle ønske flere hadde sett den solnedgangen over det månelandskapet der oppe....).

Mye bra her- fin stemning! Du kunne kanskje brukt dodge-tool og malt fram flykroppene lite grann- på de mørkeste bildene! Bakgrunnsfargene er flotte!

Dag

Mange takk for kommentarer folkens :)
Blir flotte farger i høstvær, ja ;)

Back