KAB Transportfotofil 9 Jul 2010 #1 En gul en på Værnes og litt til Dagens propellfangst... Det vil si, den gule har vist mistet propellene sine Det siste bildet er fra Brønnøysund, med LN-WIL som sirkler til bane 22.
En gul en på Værnes og litt til Dagens propellfangst... Det vil si, den gule har vist mistet propellene sine Det siste bildet er fra Brønnøysund, med LN-WIL som sirkler til bane 22.
LN-SKI ScanFlyer Blue 9 Jul 2010 #3 Re: En gul en på Værnes og litt til Sto på grushaugen ved Charlie jeg... Kunne stukket bortom da Har endel "skudd fra takeoff til Kanarifuglen, så den MEGET godt fra der jeg sto Kald Solo på SAS Raddison is still the best Last edited: 10 Jul 2010
Re: En gul en på Værnes og litt til Sto på grushaugen ved Charlie jeg... Kunne stukket bortom da Har endel "skudd fra takeoff til Kanarifuglen, så den MEGET godt fra der jeg sto Kald Solo på SAS Raddison is still the best
Halvorsn ScanFlyer Molded 10 Jul 2010 #5 Re: En gul en på Værnes og litt til Må si jeg likte disse bildene veldig godt! Bra jobba