En gammel "uvenn" med comeback!!

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Natten mellom Loerdag og Soendag - Saturday Night Stay har i stillhet kommet tilbake her i USA....Untied startet det hele, Tommy har vel merket dette med USD900 Chicago - Portland t/r. Untied innfoerte dette paa alle ruter hvor de ikke har konkuranse med LCC (Southwest, Virgin America, JetBlue AirTran etc.) De andre nettverk selskapene fulgte raskt etter....

mulig jeg har sovet i timen, men har ikke UA etc gått fra RT til OW-priser?
Gjeninnfører de nå RT med SASU-rule og det hele? Snakk om dinosaurer!

Det er nok med en god natt's soevn....:) Har noen noengang tvilt paa at UA = Dino.....Ja de har gjeninnfoert RT i markeder som ikke har konkuranse med LCC....som f.eks. ORD - PDX

Som sagt .. ikke paa ruter med konkurranse .. kona booket akkurat billett til RDU med DL for 230 daler ... mandag-onsdag ..

Finnes det noen dokumentasjon paa dette? Det er i safall helt paa tryne.. BTW, fant billetter til Portland for 475 de aktuelle dagene neste uke (onsdag, retur fredag). Southwest flyr jo til Portland, kan jo hende det er grunnen til at jeg alikevel fikk billig billett

Minner om gamledager og blafrende røde papirbilletter FBU-LHR t/r og LHR-FBU t/r som ble flettet sammen i riktig rekkefølge mens tusenlappene ble spart.

Det "beste" var når man fikk to stk. t/r i økonomi billigere enn en t/r dagsbillett i C. Da ble det en gratis helgetur i tillegg til bonuspoengene man fikk. men for all del, ønsker ikke systemet tilbake, nei!

Dette er helt paa tryne... UA gjoer alt for aa skremme vekk kundene og de andre tullingene foelger etter (you heard me, Houston)

Har de som ikke liker at New York Tiimes nevnes, noe imot at Pravda nevnes..??

Det får meg til å tenke på en gammel vits fra Sovjetunions glansdager.

"Lese aviser? Hvorfor det? I Izvestija (nyheter) er det ingen pravda (sannhet) og i Pravda ingen izvestija".;)

For øvrig er det dc-8-63 forteller noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Skal man ikke kunne referere til at et kommersielt nyhetsorgan har trykket en artikkel går forumet langt utover det irrasjonelle og inn de mest utflippa sfærene av "the twilight zone"...

Back