En fra igår og en ifra idag

Lennart

ScanFlyer Rusty
En fra igår og en ifra idag

Mandages rare franskmann, En Casa

62IM.jpg

Og endelig kom Wizz i brukbart kvelds-lys. men fy faen så kaldt

HA-LWC.jpg

Re: En fra igår og en ifra idag

En sjelden og lite vaker franskmann var det:-) Og flott bilde av Wizz`en fikk du også, greit med en ekstra time med lys... Bra jobba. Hvor mange ankomster/avganger har Wizz i uka?

H

Wizz er da litt av en billedskjønnhet, send henne til OSL :cool:

Wizz kommer tirsdag og lørdag ca etter kl20:00
Men er ofte tidlig ute, dvs 20 minutter tidligere enn oppsatt

Wizz kommer tirsdag og lørdag ca etter kl20:00
Men er ofte tidlig ute, dvs 20 minutter tidligere enn oppsatt

Takk for det:-) Men ser den står oppført på torsdag også, når eg først gadd sjekka det hos Avinor... Så da har eg altså en mulighet også i morgen...

H

De 2 første ukene var det ingen torsdags flight.
Mulig de har endra det nå ja

Wizz'en er frisk i fargene, selv om det er en Airbus så går det an å like den ;)

Y

Ah, gode Casa'n. Utrolig at noe så stygt får fly (but then again, de lar jo Nissan Juke kjøre på veiene…)

Hvordan kan dere si casa'n er stygg i forhold til fjortisliveryet fra wizz!! :eek: Huff huff huff, casaen er jo tøff i trynet, man ser jo det er en tøff jævel som står for en støyt ;)

Hvordan kan dere si casa'n er stygg i forhold til fjortisliveryet fra wizz!! :eek: Huff huff huff, casaen er jo tøff i trynet, man ser jo det er en tøff jævel som står for en støyt ;)

Øynene er som smaken til baken, som er delt på midten på tvers av smaken, som det så godt heter i Ytre Verdensrom. Fasit finnes med andre ord ikke. Selv synes jeg Casa`en verken er pen eller tøff i trynet:-) Wizz`en har jeg ingen formening i, annet enn det var kjekt med noe nytt på verandaen:-)

Hilsen sol, blå himmel, grønne marker og vindstille

Min aller første Casa var stygg, eller hva syns dere om denne fargen ?

Attachments

• Polish AirForce  014-960.jpg
    Polish AirForce 014-960.jpg
    123.3 KB · Views: 159

Mindre pen maskin.... Men Airbusen derimot er jo bare lekker... fjortislekker:colgate: Godt dokumentert.

Back