Discus Galley Slave Medlem 15 Jun 2011 #22 Siste hint - det er ikke Hawaii, men Honolulu er ikke "så langt unna" . . . (Den tar du, Fante)
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 15 Jun 2011 #24 PhilipNH said: Er Q2 Everett? (Sikkert feil ) Click to expand... Nei Everett har 2 rullerbaner (det har også BFI)
PhilipNH said: Er Q2 Everett? (Sikkert feil ) Click to expand... Nei Everett har 2 rullerbaner (det har også BFI)
Discus Galley Slave Medlem 16 Jun 2011 #25 Discus said: Dagens hint: Så et Norwegian fly på "Q2" også... Click to expand... PhilipNH said: Er Q2 Everett? (Sikkert feil ) Click to expand... DY var her med passasjerer.
Discus said: Dagens hint: Så et Norwegian fly på "Q2" også... Click to expand... PhilipNH said: Er Q2 Everett? (Sikkert feil ) Click to expand... DY var her med passasjerer.
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 16 Jun 2011 #26 Discus said: Siste hint - det er ikke Hawaii, men Honolulu er ikke "så langt unna" . . . (Den tar du, Fante) Click to expand... Kan det være HND du hinter til?
Discus said: Siste hint - det er ikke Hawaii, men Honolulu er ikke "så langt unna" . . . (Den tar du, Fante) Click to expand... Kan det være HND du hinter til?
A andreas_a ScanFlyer Gold 16 Jun 2011 #27 Discus said: DY var her med passasjerer. Click to expand... I forbindelse med evakuering av nordmenn etter Fukushima?
Discus said: DY var her med passasjerer. Click to expand... I forbindelse med evakuering av nordmenn etter Fukushima?
Martin Moderator Medlem 16 Jun 2011 #28 Stemmer vel at DY var på HND, men jeg tror ikke det er der Q2 er. Jeg tror mer på et sted hvor ordblinde elefnater havner når de helst vil til Hawaii.
Stemmer vel at DY var på HND, men jeg tror ikke det er der Q2 er. Jeg tror mer på et sted hvor ordblinde elefnater havner når de helst vil til Hawaii.
Superhai ScanFlyer Rusty 16 Jun 2011 #29 Tviler på at Japanere ville vedkjenne seg et slikt lite tårn, ihvertfall på en stor flyplass!
Discus Galley Slave Medlem 17 Jun 2011 #31 Gandalf said: Nei, men i Oulo finnes dette tårnet..... Click to expand... Det er korrekt :devot: Og hvis noen lurer på sammenhengen med Honolulu: http://fnate.blogg.no/1307556530_fnate_skal_til_honoul.html
Gandalf said: Nei, men i Oulo finnes dette tårnet..... Click to expand... Det er korrekt :devot: Og hvis noen lurer på sammenhengen med Honolulu: http://fnate.blogg.no/1307556530_fnate_skal_til_honoul.html