LN-MEH ScanFlyer Gold 28 Sep 2009 #1 En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 Her er et par bilder av SK4425 LN-RRF "Frøydis Viking" som takser inn etter ankomst fra Svalbard med et forummedlem ombord. Flere bilder fra denne dagen kommer nok etterhvert...
En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 Her er et par bilder av SK4425 LN-RRF "Frøydis Viking" som takser inn etter ankomst fra Svalbard med et forummedlem ombord. Flere bilder fra denne dagen kommer nok etterhvert...
Polaris Free Luigi 29 Sep 2009 #2 Re: En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 Nydelig, spesielt med Tromsdalstinden! Lagrer de på pc'n jeg
Re: En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 Nydelig, spesielt med Tromsdalstinden! Lagrer de på pc'n jeg
LN-MEH ScanFlyer Gold 29 Sep 2009 #3 Re: En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 Værså god Polaris, bare bruk bildet! Jeg nevnte at det kom flere bilder, og her noen flere som også ble tatt i går. Liker disse Learjetflyene jeg, synes de er tøffe! Disse takeoff bildene ble desverre litt uskarpe... Men her kan man se at de har ikke mindre enn tre anti-collision lights... Til slutt et par bilder av Orion på et av sine svev forbi flyplassen i går. Last edited: 29 Sep 2009
Re: En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 Værså god Polaris, bare bruk bildet! Jeg nevnte at det kom flere bilder, og her noen flere som også ble tatt i går. Liker disse Learjetflyene jeg, synes de er tøffe! Disse takeoff bildene ble desverre litt uskarpe... Men her kan man se at de har ikke mindre enn tre anti-collision lights... Til slutt et par bilder av Orion på et av sine svev forbi flyplassen i går.
LN-RPL ScanFlyer Blue 29 Sep 2009 #4 Re: En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 Flotte bilder Magne. Fikk ikke med meg disse forsvarsflyan.
Re: En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 Flotte bilder Magne. Fikk ikke med meg disse forsvarsflyan.
putzmeister ScanFlyer Dusty 29 Sep 2009 #5 Re: En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 Dette var riktig fine bilder. Er veldig glad i bilder fra Tromsø... Ser fram til neste serie fra dere på TOS MVH Stein Olsen
Re: En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 Dette var riktig fine bilder. Er veldig glad i bilder fra Tromsø... Ser fram til neste serie fra dere på TOS MVH Stein Olsen
LN-DAG ScanFlyer Pensjonist 30 Sep 2009 #6 Re: En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 Blir alltid imponert når jeg ser bildan dine MEH. Hjertelig hilsen fra andre siden av "The Runway" Dag
Re: En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 Blir alltid imponert når jeg ser bildan dine MEH. Hjertelig hilsen fra andre siden av "The Runway" Dag