• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En elegant måte å ta vare på to travere...

Re: En elegant måte å ta vare på to travere...

Stilig paint, men det første bildet (Boeing 747SP-31) likner på en smellfeit gravid guppy-fisk...

Nydelig! Skal til Vegas senere i uken og haaper aa faa dem paa skuddhold ...

Originally posted by seilfly

Stilig paint, men det første bildet (Boeing 747SP-31) likner på en smellfeit gravid guppy-fisk...

747SP i et nøtteskall :colgate:

Originally posted by LN-KOG

Originally posted by seilfly

747SP i et nøtteskall :colgate:

Haha, ja, eller hva med en kjempegris?:lol:

747SP er en RÅ maskin!!!

"To travere," jeg trodde nesten det var hestetransport flyene skulle utføre ;)
Jeg har vel hengt meg for mye opp i kjerre-betegnelsen som brukes her på forumet. ^_^

Forøvrig var disse to kjerr...eh....gamle damene shinet godt opp. 747SP er jo en tøff rarietet!

747SP er faktisk styggere enn en 736! Nytter ikke med fancy fargeskjema. Det blir som å kline mascara og leppestift på et gorilla vrengtryne!

Her er en flott tripreport fra Iran Air's Boeing 747SP på strekningen Damascus-Caracas. Meget intressant. Med bilder og videoer.

Iran Air DAM-CCS

Originally posted by FBU 4EVER

747SP er faktisk styggere enn en 736! Nytter ikke med fancy fargeskjema. Det blir som å kline mascara og leppestift på et gorilla vrengtryne!

10-4 for this statement

Marketing-folkene i bolaget mitt er glade i aa snakke om 'Lipstick on the pig' .. dette maa vaeere den onde stesoesteren .... :lol:

.. ellers mintes jeg fra barneskolen at vi sa 'ape gorilla vrengtryne' ... noe som ble sittende igjen i alzheimerhjoernet?

Ellers er det en floytt reportasje fra Iran Air Teheran-0Caracas i suste Airways! :exclamati

Back